• norbottenstös

Bisolvon, omgea 3 och Folsyra

Hej jag och min man knaprar bisolvon.. det jag funderar på är om tabletterna har likasan effekt som flytande? Vi tar två tabletter var varje morgon.

Dessutom äter jag omega 3 och Folsyra.. någon som har fått bättre effekt av dessa? Och kanske till och med blivit gravid?

• Svar på tråden Bisolvon, omgea 3 och Folsyra
  • TheBlueRose

Det gör det inte bättre av att du tar 2st tabletter av bisolvonet på morron. Ta en morron & en till kvällen. Det tar ca: 1/2-1tim innan dom verkar. Å, oftast så är det ju på kvällen som man har sex, så det är ju då man vill att ÄL -sekretet ska vara tunnt...

För övrigt så gör du ju allt som du ska ...

• norbottenstös

Tack! va bra då vet jag :) Då är det bara att hålla tummarna.

• nea74

Här knapras det också piller för fullt! Omega-3, Folsyra, Rosenrot och järn... Än så länge har det tyvärr inte haft önskad effekt men jag tycker som du - det vore mkt intressant att höra om någan har lyckats plussa efter denna behandling!?!

• Karkki67
    Hormonella problem hos kvinnor
    Rosenrot gavs till 40 kvinnor med utebliven menstruation (amenorré) och oförmåga att bli gravida. Efter 14 dagars intag återfick 25 av de 40 kvinnorna normal menstruation. Efter ytterligare några månaders intag blev 11 av de 40 kvinnorna gravida.

Det finns flera rapporter i litteraturen som visar att intag av Rosenrot bidrar till möjligheten att bli gravid (att koncipiera). Några få månaders behandling med Rosenrot har lett till normal graviditet (Eagon P och Herbagram N, 2002).
  • norbottenstös

jag hade min ägglossning enlig clear blue testet igår så vi mös som bara den. Har iofs. myst hela veckan... så nu hoppas jag att ingen mens dyker upp den 7 april :) Då kanske det fungerade av att knapra piller :)

Svar på tråden Bisolvon, omgea 3 och Folsyra