• Grubblaren7

Når pengarna fram till organisationen efter blockning?

Hej!

Jag donerade pengar till en persons insamling på Facebook och blev kort därefter blockad. Jag fick inget bekräftelsemail om att betalningen gått igenom och nu undrar jag om det inte går med tanke på att jag blev blockad?

• Svar på tråden Når pengarna fram till organisationen efter blockning?
  • Mortiscia80

Om jag har förstått rätt ska betalningen gå iväg direkt. Det är väl lätt att kontrollera om du loggar in och ser över ditt bankkonto?

• Grubblaren7
    Mortiscia80 skrev 2021-01-15 15:16:10 följande:

Om jag har förstått rätt ska betalningen gå iväg direkt. Det är väl lätt att kontrollera om du loggar in och ser över ditt bankkonto?

Yes, jag såg att pengar togs från mitt konto. Blev bara lite fundersam eftersom det stod att jag skulle få ett kvitto från hemsidan på min mail. Plus att jag sen läste att Facebook inte samlar in pengar från insamlingar varje vecka...
  • Mortiscia80
    Grubblaren7 skrev 2021-01-15 15:22:09 följande:
    Yes, jag såg att pengar togs från mitt konto. Blev bara lite fundersam eftersom det stod att jag skulle få ett kvitto från hemsidan på min mail. Plus att jag sen läste att Facebook inte samlar in pengar från insamlingar varje vecka...
    Jaha! Nej nåt sånt har jag inte läst, men det var ju bra att det löste sig :)
  • Grubblaren7
    Mortiscia80 skrev 2021-01-15 15:27:13 följande:

Jaha! Nej nåt sånt har jag inte läst, men det var ju bra att det löste sig :)

Dock inte säker på det! Eller går det alltid igenom när pengar har dragits från kontot? :)
  • Mortiscia80
    Grubblaren7 skrev 2021-01-15 15:31:01 följande:
    Dock inte säker på det! Eller går det alltid igenom när pengar har dragits från kontot? :)
    Ja då ska det ha gått igenom redan :)
  • Grubblaren7
    Mortiscia80 skrev 2021-01-15 15:43:14 följande:

Ja då ska det ha gått igenom redan :)

Hoppas det!
Svar på tråden Når pengarna fram till organisationen efter blockning?