han har aldrig fel
hejsan. vet inte om jag skriver i rätt forum men jag är åå gränsen till att bryta med min sambo igen.
varför det kommit upp igen är för ett bråk i fredags och behöver hjälp och få in andras synpunkter.
han kom hem och sa att han hade kommenterat ett inlägg på Instagram som min vän har lagt upp och då sa jag,( vet hur han är med diskussioner där han alltid ska ha rätt och han har lätt för att låta hård när han gör det ) så sa jag bara att tänk på att det är min vän och gör dig inte osams med henne.
Då blev han flyförbannad och sa fuck you och det är inte första gången heller, senare så sa han fucking ashole för jag råka stänga badrums dörren när han bada och jag tänkte inte på att den var öppen när jag gick in. detta resulterade i att han trodde jag jävlades med han och när jag skulle gå och sova så kom han in och drog bort täcket från mig flera gånger.
Dagen efter så säger han att vi båda hade fel i det vi gjorde , han tycker att jag attackera han genom och säga , gör dig inte osams med min vän! (vilket jag sa lugnt och sansat) för han känner att jag aldrig har hans rygg när det kommer till vänner och familj men det är oftast för jag tycker han agerar fel.
Han kommer från en bakgrund där man skriker på varandra och jag gör inte det och han ska alltid ha rätt. han sa senast idag att det är alltid jag som startar bråken och då ska han ha sig rätten att försvara sig även om det han säger är fel..har sagt fuck you dra åt helvete dum i huvudet retarded och håll käften vid tidiga bråk.
Sen säger han att jag borde gå i terapi för jag har undertryckta känslor gentemot vänner och familj vilket stämmer också och att vårt förhållande skulle bli så mycket bättre om jag tog tag i "mina" problem.
han har aldrig vart den som sagt förlåt först för jag är som sagt den som startar allt och han har "sällan " fel enligt honom
sjukt envis och långsint är han också och han gillar att köra med silent treatmeant också och han säger att han gör det för han inte ska säga något dumt.
jag är ingen ängel heller och trycker säkert på hans ömma punkter men ska man verkligen acceptera att ens sambo skriker och kallar en saker för han tycker jag har minsann startat det.
Han har många fina egenskaper också såklart men alla dessa tjafs tär på mig för han kan bli så elak:(
Jag hsr förlåtit så mycket men jag glömmer aldrig dessa saker han säger..
har redan skrivit mycket men skulle kunna skriva så mycket mer
förlåt för lång text .
/ vilsen