Svärmor från mardrömmen
Hej.
Jag har varit gift med min man i 4 år tillsammans i 9. Vi har två barn tillsammans.
För tre månader sen valde vi att ta ut skilsmässa, vilket vi nu börjar ångra. Känns jätte bra då vi har ett bra liv ihop MEN
Hans föräldrar, framför allt svärmor är hatisk emot mig. Hon har jobbat hårt på att vi ska skiljas oss genom åren, hon lägger sig I allt från ekonomi till barnen. Nu hotar hon min man med att om han inte bryter all kontakt med mig och ansöker om bodelning samt umgänge i tingsrätt så kommer de inte acceptera oss eller våran relation. Hon häver ut sig saker om mitt jobb, jag jobbar för mycket, jag spenderar för mycket tid i stallet med hästarna, hon påstår att jag ut njutjar min man för allt och att jag har honom lindad runt mitt lillfinger. Att jag förstör hans liv osv. Han kommer aldrig vara lycklig med mig och barnen. Nu har vi bestämt att flytta ihop igen I mars om allt än känns bra och inte genomgå skilsmässan. Men jag är så orolig över svärmor med hennes beteende, gäller även hans syskon med respektive. Är helt otroligt, kaos helt enkelt.
Vet inte hur jag ska orka, det spelar ingen roll vad min man säger till henne hon vrider på allt