Anonym3323 skrev 2020-12-27 21:47:57 följande:
Grattis till er! Magiskt att få göra denna resan en gång till :) jag fick ett väldigt svagt streck på julafton, men på juldagen visade det sig tydligare så det kändes skönt och nu är det bekräftat iaf :D jo men humör har jag också haft, hehe. Bra cravings. Hade också citron sist, drack citronkoncentrat.. haha! Kunde inte äta annat än mackor första tiden då jag mådde så dåligt. Hoppas som sagt att man kanske kan få må liiite bättre denna gång ;D
Tack detsamma! Ja, magiskt, läskigt och underbart. Haha jag stod och drack limekoncentrat (i brist på citron) kvällen innan jag plussade den här gången, så jag hade väl mina aningar XD. Jag åt oändliga fruktfat förra gången. Fruktfat och pizzasallad. Jag mådde inte extremdåligt. Var mer som en sex veckors rödvinsbakfylla (började i vecka 7, avtog efter vecka 13). Mådde illa men kräktes inte. Kan inte påstå att jag ser fram emot det. Tar hellre tredje trimestern en gång extra än första, haha, men kom ju ändå lindrigt undan så jag hoppas väl på något liknande.
Hur gick det andra för dig då? :)