• Anonym (Klass)

Tar ni något preparat för att må bättre om dagarna?

Frågan är alltså om ni tar något preparat för att må bättre till vardags? Eller klarar ni er helt utan?

Förtydligande

lätt narkotika = man klarar att använda det på jobbet

Tung narkotika = sånt man blir helt väck av

Jag själv använder absolut ingenting - dock mår jag inte bra och känner mig rätt ensam om att inte ta något som helst preparat.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tar ni något preparat för att må bättre om dagarna?
  • Anonym (Fel)

Du har skrivit på ett sexforum. Byt till rätt

• Anonym (Koffein)

De flesta svenskar sörplar väl kaffe, för att få fart på hjärnan när den egentligen behöver vila en stund, men olagliga droger är det nog inte många som använder. Vad rör du dig i för kretsar där det är vanligt?

• Anonym (Klass)
    Anonym (Fel) skrev 2020-12-26 09:07:19 följande:

Du har skrivit på ett sexforum. Byt till rätt

De här pissforumet kan man ju bara starta omröstningar här på sex&sånt
  • Anonym (filur)

Tog antidepressiva innan men det löser egentligen inga problem. Blir bara trött och likgiltig.

• Anonym (Kim)
    Anonym (Klass) skrev 2020-12-26 08:18:37 följande:

Frågan är alltså om ni tar något preparat för att må bättre till vardags? Eller klarar ni er helt utan?

Förtydligande

lätt narkotika = man klarar att använda det på jobbet

Tung narkotika = sånt man blir helt väck av

Jag själv använder absolut ingenting - dock mår jag inte bra och känner mig rätt ensam om att inte ta något som helst preparat.

Jag tar MSM ... det håller mig pigg ... köper direkt från hästbutiken inget utblandat från hälsokost
  • Anonym (Elvira)

Lågdos Turinabol, kvinna 35 som tävlar i fitness.

• Anonym (Fel)

Jag tar blå piller mot erektionsroblem. Då mår jag mycket bättre

• Anonym (Vin o cigg)

vin och cigg har vissa dagar tagit mig igenom värsta ångesten, men går igenom en livskris och är långt ifrån varje dag.

• Anonym (oo)
    Anonym (Klass) skrev 2020-12-26 09:15:00 följande:
    De här pissforumet kan man ju bara starta omröstningar här på sex&sånt
    Stämmer inte

Varför använder du då ens detta "pissforum" om du tycker det är så dåligt? 

Sedan undrar jag faktiskt vilka kretsar du rör dig i om du känner dig ensam om att inte ta några preparat? 
  • Anonym (Klass)
    Anonym (oo) skrev 2020-12-26 11:32:01 följande:

Stämmer inte

Varför använder du då ens detta "pissforum" om du tycker det är så dåligt? 

Sedan undrar jag faktiskt vilka kretsar du rör dig i om du känner dig ensam om att inte ta några preparat? 

Eftersom att det riktar sig till en annan grupp av människor än flashback, men ja de är piss - så fruktansvärt jävla segt forum som dessutom är fullt, fullt och åter knök fullt av Reklam som dyker upp som pop-ups när man försöker läsa på forumet.

Spelar ingen roll vilken krets det är, vanliga trevliga människor tycker jag att som är
  • nnnnnnnn

Tror att många tar tillskott/naturpreparat/vitaminer  men hittade inget av dessa i omröstningen. Jag tar D-vitaminer varje dag... Och en  kopp kaffe!

• Anonym (Jadu...)

Kaffe, ibland d-vitamin, lite frukt, kramar mina barn- det får mig att må bättre.  Aldrig druckit sprit, aldrig knarkat, aldrig umgåtts i såna kretsar. 

• Anonym (Kemisk existens)

Jag tar ett örtpreparat mot ångest och stress, dricker kaffe dagligen, dricker vin några ggr i månaden och tar narkotikaklassade sömntabletter för att sova. Sen ett antal andra tabletter för att lindra värk och magproblem. Kroppen är ett helvete att leva med. Kan inte minnas hur det känns att må bra i den och att allt funkar av sig själv. Har nog behövt något hela livet i princip och knarkade en del som ung.

Svar på tråden Tar ni något preparat för att må bättre om dagarna?