Privat ul innan RUL Uppsala, vart?
Hejsan! Skulle behöva tips på ställen där man boka privat ultraljud mellan kub och RUL. Är ganska nojig och skulle vilja kika så att allt verkar okej för inne. Någon som vet vart jag kan vända mig?
God jul!
Hejsan! Skulle behöva tips på ställen där man boka privat ultraljud mellan kub och RUL. Är ganska nojig och skulle vilja kika så att allt verkar okej för inne. Någon som vet vart jag kan vända mig?
God jul!
På Carl von Linnékliniken står det på hemsidan att man får göra UL även om man inte gjort behandling där. Kostar 1200:-. De har julstängt till 7/1, men ring och fråga sen. Skulle tro att alla privata har långstängt just nu.
De skriver så men det stämmer inte. Jag nekades i sommar och särskilt med tanke på corona tog de absolut inte emot sa de. Gynhälsan Fertilitetsklinik tog emot mig då.
Centrumkliniken gynmottagning. Det går att boka online genom 1177. Ett tips är att gå in flera gånger om dagen och se om det finns lediga tider, nu under Corona-tider så avbokas det relativt frekvent men det bokas snabbt upp så det gäller att vara aktiv och hålla koll efter tider. Jag gjorde ett privat UL hos dem i vecka 10 samt vecka 17 :)
De har tre stycken gynekologer och jag har varit hos alla tre och skulle starkt rekommendera Axel. Riktigt bra och professionell.
Lycka till :)
Tack så mycket för alla tips! Ska kolla upp dessa ????
Tror även även att gynhälsan (tror det heter så) i Ekeby kan göra ul.
Centrumkliniken är absolut bäst i stan!