• Anonym (looken)

FL´s sexforum är mansdominerat?

FL är ju i mångt och mycket ett väldigt kvinnodominerat forum. Förutom då sexforumet. Här får i alla fall jag uppfattningen att det är mest män som är aktiva. Låt oss se hur det förhåller sig.

Du som läser och är någorlunda aktiv här i sexforumet - är du kvinna eller man?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden FL´s sexforum är mansdominerat?
  • Anonym (Kvinna)

Det är absolut för mycket gubbslem här. Jag delar mitt konto med min man.  

• Anonym (looken)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-12-21 13:43:11 följande:

Så har du tänkt byta lösenord då så att han inte kommer in längre?
  • Anders 386

Jag tror att män är mer intresserade av sex på ett informativt plan.
    Män styrs av sin sexualitet och har därför en större nyfikenhet i ämnet.. Fler kinks och avvikande sexuella drivkrafter förekommer i mäns hjärnor.
    För kvinnor är det mer en naturlig ingrediens i livet, inget man funderar på så mycket?

Eller är det så att kvinnor kan diskutera mer irl men för oss män är det ett tabubelagt ämne som gör att vi måste gömma oss bakom en signatur??

• Anonym (Man)
    Anonym (looken) skrev 2020-12-21 13:41:50 följande:

FL är ju i mångt och mycket ett väldigt kvinnodominerat forum. Förutom då sexforumet. Här får i alla fall jag uppfattningen att det är mest män som är aktiva. Låt oss se hur det förhåller sig.

Du som läser och är någorlunda aktiv här i sexforumet - är du kvinna eller man?

Män är mer intresserade av sex och har starkare sexdrift. Vad hade du förväntat dig?
  • Tukt

Skulle nog snarare säga det är idiot-dominerat, oavsett kön.

• Anonym (Noterat)

Jag är kvinna och jag har inget intresse av att läsa på den delen av forumet.

Men de gångerna jag gjort det så har jag också noterat att det är mest män som skriver där. Finns många runktrådar på forumet som bara män skriver.

• Anders 386
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-12-21 13:43:11 följande:

"Gubbslem (Gonyostomum semen)[2] är en vanligt förekommande encellig alg som förekommer i sjöar världen över. Namnet kommer av att algcellen innehåller slembehållare som exploderar om cellen utsätts för värme eller beröring. Gonyostomum är särskilt vanlig i humösa (brunfärgade) sjöar där den ofta bildar blomningar, det vill säga höga koncentrationer av celler i vattnet."

Enligt Wikipedia. Då har jag äntligen fattat vad det är...
  • Anonym (Noterat)
    Anders 386 skrev 2020-12-21 14:45:22 följande:

Jag tror att män är mer intresserade av sex på ett informativt plan.

Män styrs av sin sexualitet och har därför en större nyfikenhet i ämnet.. Fler kinks och avvikande sexuella drivkrafter förekommer i mäns hjärnor.

För kvinnor är det mer en naturlig ingrediens i livet, inget man funderar på så mycket?

Eller är det så att kvinnor kan diskutera mer irl men för oss män är det ett tabubelagt ämne som gör att vi måste gömma oss bakom en signatur??

Du har rätt i det du skriver men det stämmer inte att kvinnor diskuterar sex mer irl. Det är precis tvärtom, dvs för kvinnor är det mer ett tabubelagt ämne som gör att de "gömmer sig bakom en signatur" och män diskuterar sex mycket irl och i forum.

Kvinnor är heller inte lika intresserade av sex som män är av biologiska skäl.
  • Anonym (kvinna2)

Män har sin g-punkt i sina anus. Varje gång de skiter trycks det på i prostatan och därför är de mer sexuellt krävande (än kvinnor som har sin g-punkt i vaginan) då de skiter ganska ofta. Män som skiter mindre eller färre ggr har också mindre sexlust. Det är iaf min teori.

Ju större bajskorvar en man skiter ur desto kåtare är han antagligen .

• Anonym (kvinna2)

Manlig kåthet har en underlig koppling till deras egna avföringssystem är det jag menar.

Svar på tråden FL´s sexforum är mansdominerat?