• masens690

Överreagerar jag?

Hej, jag måste bara få fråga om en sak , kanske är jag överkänslig , vill höra hur ni tycker.

Min sambo och jag har varit tillsammans i 2 år och 3 månader.

Han har alltid titta på yngre kvinnor när vi åker bil, går på stan , när han ser någon så vrider han om , så jag ser det och tycker att han kollar på ett vettigt sätt, vardagligt sätt, vilket jag inte kan hålla med om.

Jag tycker inte att det är konstigt alls att titta på motsatta kön, men det beror på hur man gör det.

Igår kväll så fick kan en gilla , timmen upp på fb, på sitt företag, en blond snygg kvinna, men det är sättet som han gjorde det på.

Han stod i hallen , jag i tv rummet, det var tyst länge och jag gick till hallen för att se vad han höll på med.

Då tittar han på denna kvinna, blir ställd när ser att jag kommer till honom.

Han erkände att han tittat flera gånger utan att säga det till mig, fast vi har kommit överens om att vi ska vara ärliga mot varandra.

Jag sa även att då kan jag också göra så , men det vill han inte, om jag säger så , så gör jag det bara för att hämnas.

Överreagerar jag tycker ni?

• Svar på tråden Överreagerar jag?
  • Magical

Är ni 14 år eller vad är grejen? Låter så oerhört barnsligt både av honom och dig.

Men om det nu är så ni lever så kan jag förstå att du inte tycker det är roligt. 

Lösning: byt partner kanske? 

Svar på tråden Överreagerar jag?