• erikaABC

Skulle du vilja ha en becknarväska?

Skulle du vilja ha en becknarväska?
    Varför / varför inte?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du vilja ha en becknarväska?
  • Anonym

Nej, det är väl en knarkväska?

• bananmilkshake

Nej, för det är det absolut fulaste jag vet. Innan det ens blev en becknarväska utan bara var en magväska.

• Anonym (leba)

Ja, tycker den är praktisk. Har dock EJ knark i.

• Anonym (Praktisk)

Om du menar magväska så har jag två stycken. De är både snygga och praktiska.

• Anonym (Praktisk)
    Anonym (Praktisk) skrev 2020-12-11 01:38:04 följande:

Fast jag har sällan knark i dom.
  • SweeneyTodd
    Anonym (Praktisk) skrev 2020-12-11 01:38:04 följande:
    Magväskor är aldrig snygga. 
  • BeautifulLiz

Perfekt att ha när man är på resande fot, så ja.
    Reser dock inte i nuläget, men så snart det går så drar jag igen!

• Anonym (Hold my beer)

80-talet ringde och undrade om vi inte hade kunnat ta tillbaka nånting bättre??

• flygrl

Visst kan becknarväska va en magväska MEN klart vanligast och populärast nu är en sån som på bilden, en Gucci men?s bag (kan va andra märken med men Gucci är vanligast). Töntigt som fan tycker jag en hiphopbrud från Norra Botkyrka.

• Anonym (ooo)

1. Jag har alla väskor jag behöver
    2. Magväskor är typ det fulaste som finns, så nej tack, haha 

• flygrl
    Anonym (ooo) skrev 2020-12-11 17:02:33 följande:

1. Jag har alla väskor jag behöver

2. Magväskor är typ det fulaste som finns, så nej tack, haha 

Fast om du läser det jag skrev ovan är dom populäraste becknarväskorna nu inte magväskor utan snarare väskor man bär över axeln. En sorts handväska kan man säga.
  • Physalis

Var tvungen att googla vad det var. En vanlig midjeväska eller liten axelremsväska som numera anses cool för att det kallas becknarväska och signalerar drogförsäljare om jag förstått det rätt?

Jag har en liten axelremsväska för att det är skönt att slippa en större hansväska på utflykter och shoppingturen. En midjeväska verkar än mer praktiskt eftersom den inte skulle dingla runt om man böjer sig fram eller glida ner för axeln. Men jag vill inte misstas för någon som försöker klä ut sig till drogförsäljare direkt.

Korrekturläser som en kratta
  • Anonym (Lillemor)

Jag tyckte också att dom var fula men sedan köpte jag en för att ha när jag går på långpromenad. Den är så himla praktisk, har dumpat mina andra handväskor nu och har enbart magväskan. Den är i väldigt enkel stil i nylon från Lululemon. Funderar på att köpa en från fjällräven också, dom är jättesöta.

Svar på tråden Skulle du vilja ha en becknarväska?