Fula bröstvårtor
Jag har alltid haft inåtvända bröstvårtor och skämts över det. När jag träffade min sambo var jag först obekväm med att visa brösten men han var väldigt mån om att jag skulle vara bekväm med att vara naken med honom, och efter ett tag blev jag det för första gången i mitt liv. Vi fick barn för ett halvår sen (tidigt i förhållandet) och efter rätt misslyckad amning med svamp i mjölkgångarna och amningsnapp kände jag att jag ändå ville operera ut bröstvårtorna för min egen skull. Efter operationen använde jag sugkoppar i några månader och då stod de ut efteråt, och jag kände mig nöjd över det, då jag fick en helt ny känsel i vårtan som ju alltid varit inbäddad i bröstet. Min sambo verkade också väldigt nöjd och gav dem mycket uppmärksamhet.
Dock varade inte resultatet, och nu har de åkt in igen :( Jag är väldigt besviken och känner mig mer obekväm än nånsin, eftersom jag trodde jag hade fått normala bröst och plötsligt inte har det längre. Min sambo har inte upptäckt detta än, vi har som sagt småbarn så jag har lyckats undvika närmare inspektioner.
Mitt stora problem ligger i en kommentar från min sambo som han klämde fram en dag när han bytte kläder på sonen. "Vilka konstiga bröstvårtor han har, de går inåt istället för utåt". Sonen har alltså likadana som mig. Det var hans spontana reaktion som säkert inte var nån pik mot mig men det känns väldigt jobbigt att han reagerade så starkt. Jag känner nu att då måste han ju tycka samma om mina.
Inser att detta borde vara en bagatell och gillar han mig gillar han mina bröst också, men är så tråkigt att han ska gilla mig trots mina bröstvårtor och inte att de för en gångs skull kan få vara precis vad han gillar med mig, om ni fattar. Jag känner mig så fruktansvärt ful och vill absolut inte att han ser hur mina ser ut nu. Vill inte heller ta upp det då jag vet att det är sjukt osexigt med osäkerhet och bekräftelsebehov. Vet inte vad jag ska göra, känner mig så himla ledsen.
Hade jag inte opererat mig och han inte fällt kommentaren hade jag väl kunnat leva med detta, men nu känns det förjävligt, jag kan inte tro honom nu om han säger att han gillar dem i deras nygamla form bär jag vet att han tycker bröstvårtorna är konstiga. Brösten är väldigt små så inget annat som väger upp för detta. Ärligt talat, hur ser brösten ut egentligen? Deser ut såhär i "styvt" läge så finns ingen andra växel att ta till. Annars ser de ännu slappare ut i själva vårtorna.
I övrigt har jag väl rätt fin kropp, smal men med muskler och höfter, smal midja etc. Jan tillägga att jag är 32 år och har 2 barn.
Tjejer, hur hade ni känt och vad hade ni gjort i samma situation?
Killar, skulle ni bli väldigt besvikna om er tjej hade utstående bröstvårtor och sen istället blev som de här?