Tyda ältest
Hej! Skulle ni tyda det hör testet som positivt?
Hej! Skulle ni tyda det hör testet som positivt?
Jag skulle nog tyda det som så nära positivt som kanske möjligt. Kan hända att du kan få ett lite starkare streck men jag hade tagit det som positivt och kört all in om man säger så!
Jag tycker tyvärr att det ser negativt ut. Strecket ska vara lika starkt eller starkare som teststrecket. Gör ett test ikväll och ett imorgon och se om det blir starkare
Nej, det ska vara lika starka streck och det är de ju inte. Blir antagligen positivt imorgon el övermorgon.
Har ätit letrozol för att få äl. Va hos BM i måndags och hade ett ägg på 18.5 och hon sa att det skulle släppa när som. Började testa redan i söndags och fram till idag. Kan det va så att jag haft äl mellan dom 2 starka testerna? Har aldrig fått så starka streck förut utan knappt haft nått synligt streck alls. Tog ju på morgonen kanske hade stegrart om jag tagit ett på kvällen också!? Har haft jätteont långt nere i magen & brösten.
Har ätit letrozol för att få äl. Va hos BM i måndags och hade ett ägg på 18.5 och hon sa att det skulle släppa när som. Började testa redan i söndags och fram till idag. Kan det va så att jag haft äl mellan dom 2 starka testerna? Har aldrig fått så starka streck förut utan knappt haft nått synligt streck alls. Tog ju på morgonen kanske hade stegrart om jag tagit ett på kvällen också!? Har haft jätteont långt nere i magen & brösten.