• Anonym (Hola)

Vilken är finast - kvinnokroppen eller manskroppen?

Rent estetiskt, vilken kropp tycker du är finast?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken är finast - kvinnokroppen eller manskroppen?
  • krille62

Det finns inget som är vackrare än kvinnokroppen, kan inte se mig mätt på den.

• Nicke989

Kvinnokroppen är höjden av skönhet.
    Manskroppen är däremot så ful att den helst bör döljas.

• Anonym (Konst)
    Det finns ingenting som kan konkurrera med en vacker välformad kvinnokropp. Finns inte ett konstverk i hela världen som slår det. Jag är man så klart
  • Anonym (hm)

En snygg manskropp föredrar jag.

Tror de som säger kvinna och är heterosexuella kvinnor jämför med fula manskroppar.

• Litenmenhård

Jag tycker generellt sett är kvinnokroppen finare med dess kurvor och så. Det finns dock fina manskroppar också. (Min är inte en av de), men jag föredrar en fin kvinna framför en man, även om jag är bi.

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • t1000

Beror ju på vad man jämför med...

Den finaste kvinnokroppen är alltid finare än den finaste mans kroppen.

Men det en vältränad och välformad manskropp är finare än pluffsig och otränad kvinnokropp. Det säger jag även fast jag är en heterosexuell man.

• Anonym (L)

Kvinnokroppen tenderar att vara finare rent estetiskt men manskroppen är mer attraktiv för mig, eftersom att jag är en heterosexuell kvinna. En kvinnokropp attraherar mig liksom inte, även om jag kan se att den kan vara finare än en manskropp, rent estetiskt.

Finns mycket som är vackrare än en kvinnokropp, dock.

• Anonym (L)

Kvinnokroppen tenderar att vara finare rent estetiskt men manskroppen är mer attraktiv för mig, eftersom att jag är en heterosexuell kvinna. En kvinnokropp attraherar mig liksom inte, även om jag kan se att den kan vara finare än en manskropp, rent estetiskt.

Finns mycket som är vackrare än en kvinnokropp, dock.

• Klartsomvatten

Som heterosexuell kvinna tycker jag självklart att manskroppen är snyggare. En snygg manskropp attraherar mig men det gör inte en kvinnokropp, oavsett hur bra den ser ut.

Finns inget snyggare och sexigare än en vältränad man med stora armar.

Svar på tråden Vilken är finast - kvinnokroppen eller manskroppen?