• Anonym (Henrik)

Man - orgasm genom annat än k@ken

Så, kan du få orgasm utan att stimulera kuken? Tänk på att orgasm är inte samma som utlösning men de kommer ofta samtidigt mer eller mindre för oss män.

Själv kan jag få orgasm genom att stimulera mina bröstvårtor men jag vet inte om det är vanligt eller ovanligt för en man.

Berätta gärna erfarenheter.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Man - orgasm genom annat än k@ken
  • Anonym (Runktråd?)

Intresseklubben antecknar..

• Anonym (Henrik)
    Anonym (Runktråd?) skrev 2020-12-04 23:37:14 följande:

Hur menar du? Jag undrar om det är fler än mig som kan få orgasm utan att stimulera sin kuk.
  • Anonym (Henrik)
    Anonym (Runktråd?) skrev 2020-12-04 23:37:14 följande:

Hur menar du? Jag undrar om det är fler än mig som kan få orgasm utan att stimulera sin kuk.
  • Anonym (Man)

Jag kommer analt utan att röra kuken

• Anonym (Örjan)

Ja genom att andas och antingen bygga upp energi som man sedan cirkulerar upp i kroppen eller genom sekvenser av att andas intensivt, hålla andan, spänns kroppen med fokus på PC-muskeln och sedan slappna av och andas långsamt och djupt igen till flodvågen av orgasmer kommer.

• Anonym (Stina)
    Anonym (Örjan) skrev 2020-12-06 03:57:37 följande:

Ja genom att andas och antingen bygga upp energi som man sedan cirkulerar upp i kroppen eller genom sekvenser av att andas intensivt, hålla andan, spänns kroppen med fokus på PC-muskeln och sedan slappna av och andas långsamt och djupt igen till flodvågen av orgasmer kommer.

Skoj med en tantriker. Leker mycket med dessa energier själv, både själv och tillsammans med andra och det varierar mellan att endast leka med energierna och att göra det som en del av en sexuell ritual.
  • Anonym (Henrik)
    Anonym (Örjan) skrev 2020-12-06 03:57:37 följande:

Intressant med andningen. Jag känner igen mig i detta att spänna och fokusera på PC-muskeln. Så blir det när jag stimulerar mina bröstvårtor och innan jag får min orgasm.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Henrik) skrev 2020-12-06 07:47:14 följande:

Intressant med andningen. Jag känner igen mig i detta att spänna och fokusera på PC-muskeln. Så blir det när jag stimulerar mina bröstvårtor och innan jag får min orgasm.

Är du nyfiken på hur andning och så kallade rotlås kan ge kraftiga orgasmer så vill jag rekommendera att läsa boken Urban Tantra av Barbara Carrellas.
  • Anonym (Henrik)
    Anonym (Stina) skrev 2020-12-06 09:09:45 följande:

Är du nyfiken på hur andning och så kallade rotlås kan ge kraftiga orgasmer så vill jag rekommendera att läsa boken Urban Tantra av Barbara Carrellas.

Tack!
  • Soleroi08

Jag kan likt Örjan och Stina få energiorgasmer genom att knipa runt prostatamuskeln. Hela underlivet krampar i varma och ilande sammandragningar. Ska testa hur det känns om jag även nyper i mina bröstvårtor.

Svar på tråden Man - orgasm genom annat än k@ken