Vilken del i sexet gillar du bäst?
Sex kan ju vara så olika och bestå av en massa olika delar som skiljer sig från par till par och från gång till gång. Men om vi för enkelhets skull tänker oss de klassiska faserna. Vilken fas gillar du bäst?
Sex kan ju vara så olika och bestå av en massa olika delar som skiljer sig från par till par och från gång till gång. Men om vi för enkelhets skull tänker oss de klassiska faserna. Vilken fas gillar du bäst?
Röstade på hans orgasm. Då är sexet slut och man kan fokusera på viktigare saker. Tur jag har en man som kommer fort.
Valde stegringen till hans orgasm. När man känner hur han blir hårdare och hårdare, vilket för mig är den allra skönaste delen. Känner hur han iakttar mig och blir sjukt kåt av att se mig njuta och måste dra sig ur för att inte komma för fort. Mmmm...
Det som händer innan sexet! Förförelsen, uppvaktningen, hånglet, sexiga sms:en osv.
Jag gillar inte sex.
Man: stunden efter hennes orgasm, när jag långsamt smeker henne kåt igen. Just i den stunden när jag märker att hon vill ha mer och vill komma igen, det är det bästa med sexet.