Jag har samliv för husfriden
Givet att du ?ställer upp?
Givet att du ?ställer upp?
Självklart inte, jag har sex ofta för att det är skönt och för att jag njuter av det och aldrig skulle vilja vara utan. Gott rätt partner
Nej. Jag behöver aldrig ställa upp. Jag tycker om sex och tycker om att ha sex med min sambo. Hade jag inte velat ha det så hade jag inte velat vara i detta förhållande, för mig är sex en viktigt del i vårt samliv.
Jag tycker det är så ledsamt och sorgligt att läsa att så många människor, speciellt kvinnor, är i förhållanden där de ställer upp eller inte njuter alls av sexet och har det mest för att inte skapa konflikter i förhållanden.
Ja, det har hänt många gånger att jag haft det för husfredens skull pga att jag många gånger har blivit våldtagen av män när jag nekat dom sex.
Ja jag ställer upp för husfriden.
Absolut gör jag det, är ju sällan man är sugna på sex samtidigt, min sambo skulle kunna ha sex varje dag, jag nöjer mig med en gång i veckan, då får vi kompromissa.
Har ni som ställer upp på sex något som hindrar er att separera och gå vidare i livet?
Har ni som ställer upp på sex något som hindrar er att separera och gå vidare i livet?
Egentligen ingenting men det är tryggt, bekvämt, praktiskt, tryggt ekonomiskt att vara kvar. Vi lever ett ordnat och stillsamt liv. Vi finns till för våra vuxna barn osv.
Men är du lycklig då eller är det rädslan att bli ensam som gör att du ställer upp på sex utan attraktion.