• Anonym (Ellen)

Han och hans tjej väntar barn

Samma dag som mitt andra missfall raserade min värld så lägger exet ut att han ska bli pappa.

Till en liten flicka. Med sin snygga nya flickvän.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vill bara kräkas.

De har inte varit i hop så länge men det var tydliga inga problem för henne att bli med barn. Och en flicka... min hemliga dröm :(

Vi har kämpat ett år nu och det tar sig inte. Känner mig helt nedbruten och att se just deras lycka... känns som en kniv i hjärtat! Känner mig så misslyckad

• Svar på tråden Han och hans tjej väntar barn
  • Räkan77

Beklagar missfallet, så ledsamt eftersom ni försökt ett bra tag. Det jag reagerar på är att du skriver "snygga flickvän". Förhoppningsvis är det bara en jobbig känsla du har nu, men det kan tolkas som att du fortfarande har känslor för ditt ex.

• Anonym (kul)

Det är väl jättekul för dem att de ska få barn! Påverkar inte dig och ditt barnskapande på något sätt.

• Anonym (eee)
    Anonym (Ellen) skrev 2020-11-30 23:47:12 följande:

Samma dag som mitt andra missfall raserade min värld så lägger exet ut att han ska bli pappa.

De har inte varit i hop så länge men det var tydliga inga problem för henne att bli med barn. Och en flicka... min hemliga dröm :(

Vi har kämpat ett år nu och det tar sig inte. Känner mig helt nedbruten och att se just deras lycka... känns som en kniv i hjärtat! Känner mig så misslyckad

Förlåt men du måste hålla isär dessa två saker! Distansera dig (jag vet det är lätt att säga), men det är det enda som hjälper. 
    Tänk bort honom! 
  • Ess

Sluta snoka i ditt ex socialamedier, och du kommer att må betydligt bättre.

När lusten faller på att kolla honom, så gå och gör något annat. Du mår bättre av att städa toan än att gräva ner dig i hans liv. Bestäm dig för att ta bort honom överallt, och glöm honom sedan. Gör det nu direkt!

• Anonym (Sol)
    Anonym (Ellen) skrev 2020-11-30 23:47:12 följande:

Varför har du fortfarande honom kvar på sociala medier, det har ju gått minst 2-3 år sedan ni gjorde slut?

Släpp honom och gå vidare med ditt eget liv.

Beklagar missfallet, hoppas det ordnar sig för er och att ni blir föräldrar snart.
  • Anonym (A)
    Ess skrev 2020-12-01 08:06:58 följande:
    Sluta snoka i ditt ex socialamedier, och du kommer att må betydligt bättre.
    När lusten faller på att kolla honom, så gå och gör något annat. Du mår bättre av att städa toan än att gräva ner dig i hans liv. Bestäm dig för att ta bort honom överallt, och glöm honom sedan. Gör det nu direkt!
    +1
  • Anonym (Svar på tal)

Men ta bort honom på sociala medier! Det skulle du gjort för länge sen. Blockera och gå vidare.

Klart det är surt att du såg det precis nu men fokusera på ditt eget istället.

• Anonym (Ellen)
    Anonym (Svar på tal) skrev 2020-12-01 16:35:23 följande:

Men ta bort honom på sociala medier! Det skulle du gjort för länge sen. Blockera och gå vidare.

Klart det är surt att du såg det precis nu men fokusera på ditt eget istället.

Han har öppen profil. Och jag vet att man inte ska snoka.

Men svårt att inte vältra sig i elände när man mår så dåligt..
  • Anonym (M)

Har du någon kontakt med ditt ex ts?

Svar på tråden Han och hans tjej väntar barn