Narcisst?
Träffade min sambo för lite över 7nmånader sedan,vi bor nu ihop. Men jag letar lägenhet då jag vill bo särbo.
Har hamnat i depprission, samt känner mig utmattad.
Jag har en dotter sen tidigare och han en son, båda 7år.
Hans son utreds för adhd och verkar inte må bra i skolan, hemma kan han agera utåt, han lyssnar aldrig, slåss ibland och pratar om att skära halsen av folk när han blir arg, säger kärring , dumhuvuden. Osv listan kan göras lång, saknar respekt och manipulerar min sambo, känns som hans son styr min sambo, han är bortskämd och får som han vill nästan jämt. Ibland spelar han död och låtsas svimma, han har ej sin mamma med i bilden då hon är alkolist och bryr sig inte om honom..
Nu till min fundering min sambo var jätte trevlig i början av våran relation, men när vi flytta ihop så börjar jag se och märka sidor hos honom som för mig inte känns bra.
Han pratar skit om mina vänner och säger att jag behöver intelligela vänner.
Han kommenterar mina kläder,säger att jag är en bekräftelse fjortis om jag klär mig i tights tex, han jämför mig med hans kompisars tjejer, att hans kompisar får de där och de där av sina gulliga flickvänner, deras flickvänner har inte behov av att ha manliga vänner, dom har inte behov av att träffa vänner och ta nått glas ute ibland.
Han är jätte trevlig utåt.
Han tycker att jag ska ta bort socialanedier för det har inte han, och det förstör förhållanden..
Han ser ner på många människor och pratar nedvärderande om dom.
Han verkar också sakna empati. Verkar ha svårt att förstå andra människor, ofta tystlåten och arg när vi är osams.
Verkar väldigt brydd hur det ska se ut utåt sätt, vad människor ska tycka och tro om honom. Kan det vara narcisstiska drag?