• Anonym (Nyfiken)

Hur många gånger går det för er en lördag som denna i november?

Det kan vara både vid sex med sällskap och/eller på egen hand. Tänker att folk har inte så mycket att gör i dessa Coronatider. De som vi får utveckla i tråden.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många gånger går det för er en lördag som denna i november?
  • Litenmenhård

Minst tre gånger om dagen. På egen hand.

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (En gång)

Mer än en gång om dagen kan inte en gubbkuk komma. Har inte hänt idag än. Får se om det blir en avrunkning eller knull med frun. 

• Anonym (Nyfiken)

3 ggr. En ggr med frun två ggr själv.

• Anonym (Fisken)

Noll gånger. Har tröttnat på att onanera så gör det max 2-3 gånger i månaden men skulle helst slippa det också för det är så tråkigt. Tyvärr får jag ont i klittan om jag inte kommit på ett tag så till sist måste jag onanera och få utlopp så det slutar göra ont. Egentligen skulle jag behöva komma varannan dag men jag orkar inte längre. 

• Anonym (En gång)
    Anonym (En gång) skrev 2020-11-28 13:06:50 följande:

Mer än en gång om dagen kan inte en gubbkuk komma. Har inte hänt idag än. Får se om det blir en avrunkning eller knull med frun. 

Det blev en avrunkning. Sprutade mig själv på magen. i morgon räknar jag med att få knulla med frun. 
  • Anonym (Nyfiken)

ping

• Anonym (2 ggr)

2 ggr.

Standard för en helg är 4 gånger. En gång på fredagskvällen. Både morgon och kväll på lördagen och sedan en gång på söndagsmorgonen eller kvällen. Det händer ibland att det blir 2 gånger på söndagen också. Det är ganska rutinmässigt. Men vad är att vänta efter ett 30 år långt förhållande.

Onanera gör jag nästan aldrig.

Svar på tråden Hur många gånger går det för er en lördag som denna i november?