• lesbiskochfeminist

Killen jag träffar beter sig märkligt

Killen jag börjat dejta stänger av snapkartan fast han bara är hemma. Han sitter utanför folks lägenheter och röker i flera timmar för att jag ska tro att han är med andra. Fast jag har en gång sett han bara sitta utanför porten. Han vill ha förhållande direkt. Se mig när jag har andra planer. När  jag säger att jag bara ska va hemma brukar han inte insistera på att ses. 

Ibland ligger han i sängen hela dagen och snapar en gång på typ 4h. Han säger att hans ex vill ha tillbaka honom fast har aldrig sett henne skriva till honom. 

• Svar på tråden Killen jag träffar beter sig märkligt
  • Mackan1978

Jag tycker att du ska rata honom om han är knasig

• Wald

Gå på din intuition. Känns det som han är märklig så är han antagligen det.

På det lilla du skriver här hade jag klippt banden direkt och skaffat mig en riktig karl istället... (Han låter mer än märklig, snarare otäck.)

Ingen kan få dig att känna dig mindre värd utan ditt samtycke. Eleanor Roosevelt
  • quetzalcoatlus

Varför dejtar du en kille om du är lesbisk?

• Moder1

Han är nog lite knasig låter det som.

Lämna du medan tid är

• RenLuft
    lesbiskochfeminist skrev 2020-11-24 23:15:18 följande:

Killen jag börjat dejta stänger av snapkartan fast han bara är hemma. Han sitter utanför folks lägenheter och röker i flera timmar för att jag ska tro att han är med andra. Fast jag har en gång sett han bara sitta utanför porten. Han vill ha förhållande direkt. Se mig när jag har andra planer. När  jag säger att jag bara ska va hemma brukar han inte insistera på att ses. 

Ibland ligger han i sängen hela dagen och snapar en gång på typ 4h. Han säger att hans ex vill ha tillbaka honom fast har aldrig sett henne skriva till honom. 

Tycker det låter som om han skäms för sin ensamhet. Det där med att han ligger i sängen hela dagen och snapar en gång på typ 4h.

Ligga i sängen en hel dag, kan väl kanske alla göra som njuter av sin säng. Men jag förstod inte riktigt vad du vill ha sagt med att han snapar en gång på 4h?

Om han sitter utanför folks lägenheter och röker i flera timmar. Varför skall det få dig att tro att han umgås med andra, menar du/han?

Det där med att du säger att du skall bara va hemma, kanske är en tolkningsfråga i hans sits. Han kanske tolkar det som om att du tackar nej till att ses. Om han du vill att han skall komma över, kanske du skall säga det till honom?

Jag tippar på att han lärt sig att det är skamfylld att vara ensam och inte ha några kompisar.

Gå efter vad du själv känner - Han kanske kan förändrats med tiden ju längre tiden går, för då kanske han blir mer och mer avslappnad och bekväm. Det kan också vara helt tvärtom att han kanske är väldigt osäker av sig p.g.a han inte har några vänner och då kanske det visar sig att han är rena kontrollfreaken.

Många människor kan bete sig underligt när de är nykära. Kanske speciellt när det är män: Många män försöka ändra sig och/eller påstå saker vad de gjort eller vad de råkar ut av m.m för att verka mer intressanta som i det här fallet om att han vill låtsas som om han umgås med vänner eller att hans ex vill ha tillbaka
    honom.

Så egentligen är det svårt att avgöra om han är okej eller en galning. Hur gammal är han och hur är han när ni umgås?

För nu har du bara berättat om vad som händer när ni inte träffas.

Mvh
    RenLuft

• quetzalcoatlus

Din trådstart är väldigt luddig. Hur vet du att han sitter utanför folks lägenheter i flera timmar? Spionerar du på honom? Och hur vet du att han gör det för att du ska tro att han är med andra? Hur vet du att han vill ha förhållande direkt? Det du skriver tyder snarare på att han inte är intresserad.

Det du skriver om Snapchat förstår jag inte hur det är relevant, men jag har inte Snapchat själv och vet knappt hur det fungerar.

• Themis

Han verkar iofs lika logìsk som ditt nick ihop med den trådstarten så vem vet, ni är kanske helt som skapta för varandra?

Mystiska och motsägelsefulla...

Var inte en rövhatt bara så ordnar det sig nog.
  • lesbiskochfeminist
    quetzalcoatlus skrev 2020-11-25 08:50:05 följande:

Din trådstart är väldigt luddig. Hur vet du att han sitter utanför folks lägenheter i flera timmar? Spionerar du på honom? Och hur vet du att han gör det för att du ska tro att han är med andra? Hur vet du att han vill ha förhållande direkt? Det du skriver tyder snarare på att han inte är intresserad.

Det du skriver om Snapchat förstår jag inte hur det är relevant, men jag har inte Snapchat själv och vet knappt hur det fungerar.

Han är 23 och när vi umgås är han jättesnäll och gullig. 
  • lesbiskochfeminist

Han är 23 och när vi umgås är han jättesnäll och gullig. 
  • lesbiskochfeminist
    Themis skrev 2020-11-25 18:05:56 följande:

Han verkar iofs lika logìsk som ditt nick ihop med den trådstarten så vem vet, ni är kanske helt som skapta för varandra?

Mystiska och motsägelsefulla...

ok.

Jag vet att han vill ha ett förhållande för att han sa efter en månad "Om vi skulle bli ngt" jag sa att det var tidigt. Utanför folks lägenheter ser jag på snapkartan och hans snaps han är aldrig inomhus.

• EpicF
    lesbiskochfeminist skrev 2020-11-30 09:54:01 följande:

Jag vet att han vill ha ett förhållande för att han sa efter en månad "Om vi skulle bli ngt" jag sa att det var tidigt. Utanför folks lägenheter ser jag på snapkartan och hans snaps han är aldrig inomhus.

Snapkartan visar dock enbart var man befinner dig men inte om man är inne eller ute. Och varför kontrollerar du var han befinner dig på snap?
Svar på tråden Killen jag träffar beter sig märkligt