• Blueskillen

Finns Covid-19?

Jag har hört att det är flera som säger att covid-19 inte finns. Att det bara är ett påhitt. En stor lögn. Som en vanlig influensa. 
    Hur tänker ni som säger och tycker så?

• Svar på tråden Finns Covid-19?
  • Anonymous31

Att det inte är vanligt med så många inrapporterade dödsfall och sjukdomsfall globalt för en vanlig influensa?

Jag har heller aldrig hört talas om någon som blivit långvarigt sjuk i influensa, som många har blivit i Covid- vilket det finns många trovärdiga reportage om.

Varför skulle nästan all världens media och sjukvård ljuga om ett virus? Vad vinner man på det?

• Anonymous31
    Anonymous31 skrev 2020-11-20 14:02:51 följande:

Att det inte är vanligt med så många inrapporterade dödsfall och sjukdomsfall globalt för en vanlig influensa?

Jag har heller aldrig hört talas om någon som blivit långvarigt sjuk i influensa, som många har blivit i Covid- vilket det finns många trovärdiga reportage om.

Varför skulle nästan all världens media och sjukvård ljuga om ett virus? Vad vinner man på det?

Oj, du menade tvärtom. Hur tänker de som tror att det är en bluff. :) haha... sorry,
  • LasseBD

Det finns folk som tror jorden är platt med så är man tillräckligt uppretad på systemet kan man nog gå med på vilka teorier som helst.

Svar på tråden Finns Covid-19?