Gått från homo till bi
Hallå!
Så jag har varit lebb i 24 år. Nu på senaste har jag träffat en kille. Jag hade släpat med han på efterfest sen låg vi mer eller mindre. Han gick ner på mig och sen gick jag med på att ligga med honom utan att säga att jag bara varit med tjejer tidigare. Hur som helst fortsatte jag träffa honom och vi ligger rätt ofta nu.
Till och med har vi gått på luncher och brunchat med hans föräldrar!?!? Hur som helst är jag kär i honom, jättekär! Jag har inte sagt det till honom för jag är så osäker på min läggning. Sex med tjejer har jag alltid älskat det är betydligt bättre än sex med killen. Relationen däremot den är underbar. Inga bråk inget tjafs. Jätteskönt jag älskar att spendera tid med honom det är inte längre bara sex.
Tjejer har jag alltid haft svårt med när det kommer till relationer. Mycket tjafs. Oftast har relationerna inte varit långvariga. Efter att jag legat med tjejer brukar jag vilja lämna dem och se dem om en vecka igen.
Kan det vara så att jag bara är sexuellt attraherad av kvinnor och romantiskt attraherad av män?