• Linda2barnsmamma

Tonårstjejer misshandlade norrköping

Hej.

Jag efterfrågar uppgifter om ett ungdomsbråk vid ektorp fritidsgård i Norrköping 30 oktober ca 21.00 .

2 tjejer i tonåren blev misshandlade av flertal tjejer även dom i tonåren. (Står i NT )

Har någon sett något i området eller vet vilka dessa tjejer är ?

• Svar på tråden Tonårstjejer misshandlade norrköping
  • Anonym (ljusträd)

Har du kollat på Flashback? Sannolikt finns det där redan en tråd om händelsen och chansen är nog större att få fram uppgifter.

• Linda2barnsmamma
    Anonym (ljusträd) skrev 2020-11-01 11:56:24 följande:

Har du kollat på Flashback? Sannolikt finns det där redan en tråd om händelsen och chansen är nog större att få fram uppgifter.

Hej. Ja kom inte in där och kunde starta en tråd. Något fel med lösenord . Men ska fortsätta kika där om det dyker upp något:) tack
  • Anonym (Anonym)

Varför vill du veta det...? Skvallersugen eller försöker du göra polisens jobb åt dem? Sociala media där ungdomar hänger är större chans om du vill komma i kontakt med eventuella vittnen. På FL är det tekniskt sett 18 års åldersgräns så kanske inte stor chans att de hänger här iaf...

• Linda2barnsmamma
    Anonym (Anonym) skrev 2020-11-01 12:04:39 följande:

Varför vill du veta det...? Skvallersugen eller försöker du göra polisens jobb åt dem? Sociala media där ungdomar hänger är större chans om du vill komma i kontakt med eventuella vittnen. På FL är det tekniskt sett 18 års åldersgräns så kanske inte stor chans att de hänger här iaf...

Nu är det så att det är min syster som blivit misshandlad om du så gärna behöver veta. Nyfiken är jag inte utan hjälper att hitta information om detta. 18 års gräns , ja därför ja sökte VITTNEN här inne som då kan sett händelsen , och oftast är dom över 18 år om dom bor i området. Har du inget och bidra med eller bara behöver skriva massa skit så kan du hålla det för dig själv! Tack för mig .
  • Linda2barnsmamma
    Anonym (Anonym) skrev 2020-11-01 12:04:39 följande:

Nu är det så att det är min syster som blivit misshandlad , hon är 16 år , om du så gärna behöver veta. Nyfiken är jag inte utan hjälper att hitta information om detta. 18 års gräns , ja därför ja sökte VITTNEN här inne som då kan sett händelsen , och oftast är dom över 18 år om dom bor i området. Har du inget och bidra med eller bara behöver skriva massa skit så kan du hålla det för dig själv! Tack för mig .
  • Anonym (Anonym)
    Linda2barnsmamma skrev 2020-11-01 12:09:12 följande:
    Nu är det så att det är min syster som blivit misshandlad , hon är 16 år , om du så gärna behöver veta. Nyfiken är jag inte utan hjälper att hitta information om detta. 18 års gräns , ja därför ja sökte VITTNEN här inne som då kan sett händelsen , och oftast är dom över 18 år om dom bor i området. Har du inget och bidra med eller bara behöver skriva massa skit så kan du hålla det för dig själv! Tack för mig .
    Och om du hade tänkt efter borde du kunna förstå att de mest sannolika vittnena är andra i samma ålder, eller att snacket går i ungdomsgrupperna. Ska du vara så otrevlig så lär du inte få mycket hjälp. Eller så kan du sköta ditt och låta polisen sköta sitt.
  • Linda2barnsmamma
    Anonym (Anonym) skrev 2020-11-01 12:12:09 följande:

Och om du hade tänkt efter borde du kunna förstå att de mest sannolika vittnena är andra i samma ålder, eller att snacket går i ungdomsgrupperna. Ska du vara så otrevlig så lär du inte få mycket hjälp. Eller så kan du sköta ditt och låta polisen sköta sitt.

Det finns vittnen som är över 18 ! Men tänkte se om det fanns fler eller om det är någon som sitter på information. Allt är viktigt. Otrevlig ? Förstår inte varför du ens behövde skriva när du ändå inte hade något hjälpsamt att komma med, utan enbart påpeka massa negagivitet ? Dessutom vara anonym.

Hade det varit en anhörig till dig , hade du reagerat annorlunda ? Nej , just det. Du hade låtit polisen sköta sitt jobb som gör det så FRUKTANSVÄRT bra.

Jag är inte otrevlig, men ja blir det när det finns människor som du !
  • Anonym (ljusträd)
    Linda2barnsmamma skrev 2020-11-01 12:04:27 följande:

Hej. Ja kom inte in där och kunde starta en tråd. Något fel med lösenord . Men ska fortsätta kika där om det dyker upp något:) tack

Först och främst beklagar jag att din syster blivit misshandlad. Hoppas hon snart återhämtar sig och inte får några men av det här, och att den/de skyldiga får sina straff.

Har letat efter tråd på Flashback, men knepigt nog inte hittat någon. Märkligt - fast det kan ju komma något, förstås.
  • Anonym (Anonym)
    Linda2barnsmamma skrev 2020-11-01 12:19:05 följande:
    Det finns vittnen som är över 18 ! Men tänkte se om det fanns fler eller om det är någon som sitter på information. Allt är viktigt. Otrevlig ? Förstår inte varför du ens behövde skriva när du ändå inte hade något hjälpsamt att komma med, utan enbart påpeka massa negagivitet ? Dessutom vara anonym.

Hade det varit en anhörig till dig , hade du reagerat annorlunda ? Nej , just det. Du hade låtit polisen sköta sitt jobb som gör det så FRUKTANSVÄRT bra.

Jag är inte otrevlig, men ja blir det när det finns människor som du !
    Så trots att jag gett dig två goda råd så har du struntat i att läsa dem..? Lycka till du.

Du kan dessutom ta dina antaganden och gömma dem nånstans. Min brorsa misshandlades på stan för några år sen, inte sjutton sprang jag runt på stan eller letade igenom internet efter vittnen! Jag lät mycket riktigt polisen göra sitt jobb!!
  • Linda2barnsmamma
    Anonym (ljusträd) skrev 2020-11-01 12:35:17 följande:

Först och främst beklagar jag att din syster blivit misshandlad. Hoppas hon snart återhämtar sig och inte får några men av det här, och att den/de skyldiga får sina straff.

Har letat efter tråd på Flashback, men knepigt nog inte hittat någon. Märkligt - fast det kan ju komma något, förstås.

Tack så mycket. Nae ja hittade inget där heller. Men det dyker nog upp tips och information vart efter. :)
Svar på tråden Tonårstjejer misshandlade norrköping