Kvinnor vad betyder detta och varför blir det ingen kontakt i övriga sammanhanng? :)
Hej, jag vill börja med att säga att jag både är ledsen & förvirrad just nu. Så besvara gärna min fråga med ödmjukhet.
Det är nämligen som så att det är en kvinna jag tycker så mycket om. Hon och jag får oftast bra kontakt med varandra på fester. Både vid nykter- och onykter tillstånd.
Jag hade tyckt det vore jätteroligt om hon och jag träffades där alkoholen inte var inblandad eller i alla fall inte vid någon fest sammanhang. Vin till maten är ju liksom, en annan sak som ni kanske förstår.
Jag har egentligen inte frågat knappt ut henne egentligen. Men det känns liksom som om jag inte får någon kontakt i andra sammanhang i alla fall, så jag undviker helst att vara efterhängsen och/eller skrämma iväg henne.
T.ex så skrev jag just om att hon och jag kanske borde ses men då var det knäpptyst. Jag träffade henne återigen under en fest och som ''vanligt'' så gick vi åt sidan för att snacka och bara allmänt vara social med varandra.
Hon var inte full och hade knappt hunnit dricka någonting.
Kvinnor; är detta något ni känner igen er? Att det är trevligt att träffa en vis man på fest sammanhang men att träffas i övriga sammanhang så är det inte lika kul och lockade?
Jag är som sagt ledsen och förvirrad. Jag känner mig dum.
Tack för goda svar och eventuellt råd