Jag har problem..
Tjena, vänder mig till detta forum nu för att förhoppningsvis få en inblick på hur andra ser mig?
Jag tänker inte kalla mig för en psykopat för jag har känslor, narcissist vet jag inte riktigt. Ska förklara lite. Jag har under många år börjat ?använda? andra människor för mitt nöje. Det började i tonåren runt 12-13 år gammal som jag började bli väldigt aggresiv och våldsam, spela och leka med andras känslor. Jag tycker om det, jag tycker om att få en människa från att säga nej till att säga ja på några sekunder.
Jag är medveten om att jag är väldigt skicklig när det gäller sånt, dvs manipulation och övertygelse, detta ?beteende? har blivit en del av mig under flera år nu & det hjälper mig väldigt mycket. Vill inte skriva alldeles för mycket så ska gå rak på sak.
Jag har en tendens att fantisera och tänka på att skada/döda andra. Det är inte så att jag blir tänd på det. Det har hänt stunder då jag har stått bredvid någon med en kniv i handen och fantiserat om hur jag skulle kunna få denna människa död, jag får upp tusentals scenarion i min hjärna om hur jag skulle kunna döda personen och komma undan med det, hur lång tid det skulle ta, hur jag skulle blivit av med kroppen, hur mycket blod det skulle vara, hur mycket handdukar det skulle gått åt om det nu var mycket blod.
Jag kan hålla på i timmar mina tankar tar aldrig slut, har tio tankar runt en tanke, det skulle gå till så noggrant och utförligt. Har tänkt på exakt allt man kan tänka på skulle inte glömma en ända grej.
Dessa tankar ger mig comfort och lite glädje ibland. Jag blir ivrig till dessa saker, jag menar verkligen ivrig. Jag blir irriterad och stressad för jag blir så ivrig att utföra dessa tankar. Jag kommer såklart inte göra det men vill bara att någon ska förklara för mig varför detta flyger inom mig?
Hade ni träffat mig hade ni aldrig någonsin tänkt att Jag bär på dessa tankar och känslor. För mig gör det det hela bara mer spännande, att sticka en kniv i halsen på en person som aldrig ens tänkt tanken att just jag skulle kunna göra något sånt, hur chockad människan måste bli.
Jag skriver lite omoget och slarvigt men jag vet inte till hundra procent hur jag ska anteckna detta. Ni får gärna rätta mig. Men detta är vad jag brinner för, varje ny person jag träffar hamnar den i olika fack som jag har i mitt huvud. Jag kategoriserar folk, och det hjälper mig att planera/tänka ut vilken död den personen skulle få.
Alla dör olika, det läggs upp annorlunda på olika personer beroende på storlek. Är du tex liten i kroppen så bränns du bara eller grävs ner, Är du tex stor och lång i kroppen så blir du antingen styckad eller bränd. Det är helt olika. Inget är personligt, det är bara så jag tänker.
Jag önskar jag kunde skriva i timmar och förklara mitt tankesätt kring detta för jag tycker det är väldigt fascinerande haha. Tack! hoppas man får kloka svar!