• Xenia

Nya inlägg men de är inte nya

Det står att det kommit nya inlägg i trådar jag skrivit i. Men när jag kollar är det inga nya inlägg alls.

Nästa gång jag går in på FL står det åter om nya inlägg, som vid kontroll inte alls är nya. Blir så tröttsamt.

Nu orkar jag inte kolla längre.

Är det någon annan som märkt av detta?

• Svar på tråden Nya inlägg men de är inte nya
  • Forumvärd

Hej! Dyker detta meddelandet upp i notiser? Hur ser det ut om du klickar direkt på trådar i dina favoriter? Är de fetmarkerade? Ha det gott Charlotte

• MammAmma

Samma för mig, 25 nya notiser, men så har det inte tillkommit ngt nytt i trådarna. Och ja, de är även fetmarkerade i mina favoriter.

• Jag är bara jag

Om ni menar just idag är det samma för alla. Beror på alla sexspam som fanns i alla trådar. De är bortplockade, men det ser ut som det skrivits nya inlägg vilket det inte har. Hade själv 25 fetmarkerade och typ en tråd det skrivits i.

• Forumvärd
    Jag är bara jag skrev 2020-10-22 15:06:20 följande:
    Om ni menar just idag är det samma för alla. Beror på alla sexspam som fanns i alla trådar. De är bortplockade, men det ser ut som det skrivits nya inlägg vilket det inte har. Hade själv 25 fetmarkerade och typ en tråd det skrivits i.

Ja, detta kan vara boven! Det ser ut som om det finns nya.inlägg men i och med att spammet är borttaget så ser ni inga nya inlägg.
Svar på tråden Nya inlägg men de är inte nya