• Anonym (Fingerfuck)

Knulla en annans hand?

Brukar du knulla din partners hand? Att hon håller handen runt din kuk och du får röra dig fram och tillbaks?

Alt, att du som har handen låter din kille få jobba lite för att få stimulans i din hand och att du bara håller den stilla?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Knulla en annans hand?
  • Anonym (Lol)

Nej, luren laggade. Har aldrig gjort något sådant! Visste inte ens att man gjorde så. Känns ganska onormalt. Menar, vf kan hon då inte runka av om hon ändå lånar ut sin hand? Usch så löjligt.

• Anonym (Conny L)

Min fru har haft cancer och kan inte ta emot i slidan nu, så vi hittar på allt möjligt annat. En variant är mycket glidmedel mellan hennes ben och så glider jag in och ut i hennes hand, utanpå blygdläpparna. Känns nästan som att vara inne.

Alla sätt är bra utom de tråkiga.

(Folk som skriver här om vad som är "normalt" eller inte, de är tråkiga.)

• Anonym (fidoo)

först trodde jag det stod "knulla en annans hund"
    VOFF

• Anonym (Fingerfuck)
    Anonym (Conny L) skrev 2020-10-15 16:03:40 följande:

Min fru har haft cancer och kan inte ta emot i slidan nu, så vi hittar på allt möjligt annat. En variant är mycket glidmedel mellan hennes ben och så glider jag in och ut i hennes hand, utanpå blygdläpparna. Känns nästan som att vara inne.

Alla sätt är bra utom de tråkiga.

(Folk som skriver här om vad som är "normalt" eller inte, de är tråkiga.)

Ellerhur! Det är inte det sämsta och min tjej brukar se väldigt nöjd ut när jag får jobba med att knulla hennes hand för den delen. Vi ligger typ i missionären men att istället för att ha kuken i henne så får jag knulla hennes hand, ofta tills tills jag sprutar.
  • Anonym (Glenn Medeiros)

När jag träffade ett av mina ex, som var oskuld, så gjorde vi precis det här första gången vi hade sex. Hon hade aldrig lekt med en kuk innan, så hon var nyfiken. Jag stod upp. Hon satt på knä framför mig och höll min kuk i handen, och hon tittade nyfiket på den. Jag började stöta, och hon höll emot med handen. Till slut kom jag, och det rann ner för hennes arm och hand. Det var första gången hon sett sperma på riktigt.

Svar på tråden Knulla en annans hand?