• Anonym (ManIjkpg)

Kvinna: fantiserar du vid onani

Jag har länge fört empiriska undersökningar kring hur kvinnor jag varit med fantiserar kring sex. När jag diskuterar detta med manliga bekanta råder ganska stor enighet att man fantiserar i filmformat. Att man spelar upp ett scenario i huvudet. 

Men när det kommer till kvinnor så är min erfarenhet att det är mer splittrat. En del tänker mest på vad de gör och hur det känns. Andra triggas av en lukt eller en bild men flyter bort i sin onani utan att tänka så mycket. Ytterst få jag haft en relation med eller diskuterat detta med har uttryckt att de, likt mej själv, tänker scenario-baserat vid onani. 

Finner det väldigt intressant hur min, icke statistiskt säkerställda, forskning pekar på ganska stora olikheter här mellan män och kvinnor. 

Så frågan är. Hur tänker du, kvinna, när du onanerar?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: fantiserar du vid onani
  • Anonym (Kåtfia)

Det är väl tänker jag olika från gång till gång. Oftast onanerar jag flera gånger per dag. Ibland kollar jag på porr. Kan inte påstå att jag tänker så mycket då :)

Ibland onanerar jag till någon jag sexchattar eller videochattar med.

Men visst, ibland är det bara skönt att bara ligga och smeka sig själv eller använda nån trevlig leksak och då kan väl jag både måla upp en scen eller senario både ifrån fantasins värld eller något som har hänt i verkligheten. Och visst kan man ha en bild i huvudet på nån spec person ibland. Erkänner:)

Ibland är det ju bara skönt att ligga och pilla och pulla till en skön serie på tv. Med filt. Så ingen ser eller hör.

• Anonym (crazygirlz)

Kvinnor fantiserar om farliga män/monster, som de tämjer.

1. Vampyr
    2. Varulv
    3. Miljardär
    4. Pirat
    5. Kirurg

Och 50 Shades of Grey. Farligt och trasigt ska det vara. Våldtäktsfantasier, spännande främling (igen lite farligt), flera män (hon vill känna sig utsatt) är vanligt. Och även lesbiska fantasier.

• Anonym (op)

Egentligen de två senare scenariona.

• Anonym (alltid)

Fantiserar ofta om olika situationer, saker jag vill göra eller gjort, ibland filmsekvenser med någon sexig skådespelare eller bilder på någon jag är väldigt attraherad av, sexchattar med osv.
    Tittar aldrig på porr, mina fantasier räcker långt.

• Anonym (Madde)

Jag återupplever bra ligg i fantasin när jag onanerar.

Behöver inte heller porr... fantasin räcker länge!

• Anonym (ManIjkpg)

Jisses verkar som mina tidigare undersökningar gått åt helt fel håll... eller så är det bara kvinnor med livlig fantasi som svarar?

• Anonym (op)

"Flyta bort utan att tänka" tycker jag låter som en kvinna som inte ville erkänna vad hon fantiserade om :)

• Anonym (vill inte berätta)

Ja, alltså jag har inte erkänt för någon annan än min nuvarande man om mina sexfantasier. För jag kanske har skämts lite. För mig handlar det om tvång, våldtagen av flera män och att njuta i smyg, eller att vara fastbunden och "tvingad" till orgasm. I filmformat med mig i huvudrollen. 

• Anonym (Förnedrad och undergiven.)

Att bli förnedrad och bli någons slav.

Tänder på tanken att vara chef på dagen, vilket jag är, och någons hora/slav på kvällen.

Krävs en rejält dominant till detta.

• Anonym (lottal)

jag har blivit bättre på att njuta med åren. njuter mer av sex och har lättare att onanera.
    tittar på porr ibland men blir lätt störd av detaljer som inte är bra. alltifrån löjliga stön till för mycket närbilder på kön och sånt. om jag redan är väldigt upphetsad kan jag titta på speciella scener eller klipp som jag sparat. oftast läser jag sexnoveller det funkar mycket bättre eftersom jag skapar bilderna själv då. häftigast har det varit att sexchatta eller maila med nån om fantasier, helst som ett slags förspel tills man ska träffas.
    tror inte det är så stor skillnad mellan män och kvinnor förutom att vi kvinnor kanske har lite bättre fantasi.

Svar på tråden Kvinna: fantiserar du vid onani