Vad göra med apoteksreklamen?
Längst ner i varenda tråd startar en automatisk videouppspelning som man måste stänga av för att slippa. Gång efter gång efter gång. Jag ruttnar.
Eller är jag kanske bara lite överkänslig?
Längst ner i varenda tråd startar en automatisk videouppspelning som man måste stänga av för att slippa. Gång efter gång efter gång. Jag ruttnar.
Eller är jag kanske bara lite överkänslig?
Har aldrig haft det problemet. Å andra sidan har jag ju installerat AdBlock på min webbläsare.
Händer mig med men det är automatiskt utan ljud så stör mig inte på det
Har aldrig haft det problemet. Å andra sidan har jag ju installerat AdBlock på min webbläsare.
jag har Adblock men det startas ändå en video rätt vad det är!
jag har Adblock men det startas ändå en video rätt vad det är!
Sen jag installerade AdGuard för några år sen slipper jag allt sånt där jobbigt här på FL. Innan dess höll jag fan på bli galen av all jobbig reklam som poppade upp och gjorde så man knappt kunde läsa i forumet.
Men sen är ju FL ändå segare än nån annan sida jag besöker trots att att jag fått bort reklamen och inget görs åt saken. :/
Jag har Chrome och kör Adblock och för mig funkar det. Som flygrl sa så är FL jäkligt segt även utan reklamen.
Det är sååååå störigt! Jag undviker att gå in på familjeliv när jag är bland folk för hos mig spelas ljud automatiskt upp! Och det är inte bara apoteksreklam utan annan också. Funderar på allvar att ge upp sidan helt och hållet och byta till reddit.
Va? Har aldrig några videos. Eller reklam öht. Kör med gamla familjeliv om det nu spelar in.
Hatar den där jävla reklamen som kör igång med ljud! Vet inte om det är om apotek för kollar inte. Men det spelar ingen roll att man har stör-ej-läge och ljudlöst på mobilen, det jävla ljudet startar ändå, blir galen!!
Hatar den där jävla reklamen som kör igång med ljud! Vet inte om det är om apotek för kollar inte. Men det spelar ingen roll att man har stör-ej-läge och ljudlöst på mobilen, det jävla ljudet startar ändå, blir galen!!
Det är sååååå störigt! Jag undviker att gå in på familjeliv när jag är bland folk för hos mig spelas ljud automatiskt upp! Och det är inte bara apoteksreklam utan annan också. Funderar på allvar att ge upp sidan helt och hållet och byta till reddit.
Men, installera Adblock? Går ju inte att använda internet öht ens utan det.
Men, installera Adblock? Går ju inte att använda internet öht ens utan det.
Riktigt irriterade! Installerade precis adguard och nu verkar den ha försvunnit.
Är inte Reddit bara på engelska?