Tar du killar för givet?
Är han värd lite uppskattning eller ghostar du tönten?
Är han värd lite uppskattning eller ghostar du tönten?
Va? Vem? Vad? Skulle någon vara värd uppskattning bara för att han är kille?
Menar du en random kille eller en kille man är intresserad av?
Otroligt luddig fråga.
Luddig fråga.
Jag har gjort det, men nej. Höll på att förlora honom just för att jag tog honom för självklar och given. Inte ok beteende alls från mig, hade blivit jätteledsen om han behandlade mig som jag behandlade honom. Jag hade förlåtit en tiondel, max, av vad han förlåtit mig för. Men det är ändring på det nu! Skall göra allt för att vara den flickvän han förtjänar.
Jag väljer själv, men den jag väljer får alltid minst ett år på sig att visa vem han är.
Jag är den som har gjort slut i alla relationer sedan jag var tonåring, men strax innan 30 hittade jag en som var värd att satsa på och nu är det 20+ år sen.
Det ändrar inte på att jag hade kunnat ersätta honom väldigt snabbt än idag, men han är så bra att det verkar osannolikt att den jag väljer istället skulle vara bättre.
Tar aldrig någon för givet oavsett kön eller relation. Så pass ärrad av livet är jag att jag vet att man bara kan lita på sig själv oavsett vad det gäller och att ingen annan någonsin finns där när man trodde/behövde det.
Har i dejtingsvängen alltid artigt sagt tack men nej tack om jag inte varit intresserad.
Jag förstår inte din fråga faktiskt.
Men ren generellt ska man väl alltid vara mot folk som man vill att de ska vara mot en själv, så lite normal artighet bör räcka långt.