Han tittar på shemales
För några år sedan ?upptäckte jag? att sambon gillade typ ett finger i analen under tiden jag sög honom. Är öppensinnad och nyfiken och pratar gärna om sex med honom så något år senare, under något sådant tilllfälle så erkände han att han använt en massagestav sedan han var jätteung, vid de tillfällen han runkat. Jag hakade på och använde en på honom. Han erkände att han tittar på pegging när han kollar porr och lite i taget, under väldigt lång tid, berättade han om sexuella fantasier vilket resulterade i att jag penetrerade honom med en strapon, stor som fan. Han njuter verkligen av detta och det har hänt många gånger. Han kollar mycket på porr, vilket jag vet men har ignorerat mer eller mindre. Som vanligt är, hade han glömt stänga med en sida en gång och då var det shemales som sattte på en snubbe. Kände efter ett tag att jag behövde prata me honom om detta, han erkände efter mycket lång tid o han grät o sa han mådde skutdåligt att han tänder på shemales. Han säger att han inte tänder på kollar men han skulle vilja bli påsatt av en snygg shemale och även suga hans kuk. Han säger han älskar mig osv osv.
Så min fråga: är det möjligt att vara straight och känna så?
Sen fattar jag att troheten inte ligger i om han är gay eller inte, men har en känsla av att han inte kan släppa kuk-grejen och jag har inte en kuk, känner mig som nåt han har som en fasad för hans ?riktiga? läggning. Vad tror ni? Kan det vara så att han är gay men inte törs erkänna det liksom och därför ?bara? kollar shemales? Om han nu vill utforska den här sidan av sig själv för att ta reda på hur det egentligen är fatt, var fan hittar man en snygg shemale som vill knulla honom? Viktigaste frågan är vad fan ska jag göra? Bör jag bara avsluta det. Är riktigt sårad över att jag känner att jag inte räcker till och inte kan göra något åt det. Vi har Både bar och företag gemensamt så det finns fler grejer att ta hänsyn till.
Sist men inte minst ursäkta väldigt långt inlägg och att jag låter inskränkt. Egentligen borde det inte spela roll vad han gillar men det gör det för mig.