Exet tillsammans med min son
Jag är en man som skilde mig för ett halvår sedan. Min f.d fru (45 år) kom igår tillsammans med min son (20 år) och frågade om det var okej för mig om de inleder ett förhållande!!!! Jag är i chock och vet inte hur jag ska hantera det här. Jag sa som jag kände, att det naturligtvis inte är okej att de har ett förhållande, men att jag inte kan bestämma över dem. Jag kan inte förstå hur detta kunde hända. Min f.d. har ju varit som en andra mamma för sonen, hon har funnits för honom i 5 år och hjälpt honom med läxor, hämtat honom efter träning, hejat på honom när han spelat fotboll etc.
Hur tänker ni läsare kring det här? Har jag anledning att känna bestörtning och en oerhörd besvikelse över hur de beter sig? Känns som mitt liv rasar samman. Hur ska jag någonsin få en bra relation till min son igen? Vi har alltid haft det så fint tillsammans, så jag kan inte förstå hur han vill göra mig så illa. Det finns miljontals kvinnor för honom och så väljer han mitt ex. Och hur kan hon, en 45-åring, handla på det här sättet. Hon borde veta bättre!