• Anonym (Höst2020)

Tjejer med tjejer, killar med killar

Det är en del trådar om tjejer som vill testa tjejer.
    Vad tycker ni om killar med killar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer med tjejer, killar med killar
  • Anonym (ace)

Märkliga svarsalternativ. Du saknar
    Tjejer är onaturligt och usch
    Killar är är naturligt och mysigt
    Tycker vakren killar eller tjejer kan prova

• Anders 386

Lockas man av tanken ska man förstås testa. Annars inte. Ganska enkelt. Det är upp till var och en. Jag har inga som helst synpunkter på hur andra gör.

Men dumt att missa nåt man fantiserar om.

• Anonym (Inget fel)

Är man nyfiken så är det klart man ska prova. Jag är en man på 50, provade med en kille i gymnasiet och 1 när ja var 35. Jag fick verkligen stillat nyfikenheten.

• Anonym (A)
    Anders 386 skrev 2020-09-29 11:51:11 följande:
    Lockas man av tanken ska man förstås testa. Annars inte. Ganska enkelt. Det är upp till var och en. Jag har inga som helst synpunkter på hur andra gör.

Men dumt att missa nåt man fantiserar om.
    Just så.
  • Anonym (Tuppis)

Var med om en grej i lägre 20 års åldern. Var på fest jag och tjejen hos ett annat par och blev lite "lätt berusade" av både alko och lite dirtytalkande allihop. Hur det nu var så hade vi bara ljus tända, lite lugn musik på och började dansa först jag och kompisens tjej och på något sätt så stod vi alla fyra och dansade tillsammans tätt och intimt. Händer lite här och där, kyssar lite här och var så ja stämningen kan ni väl tänka själva? Slutade i deras soffa där vi alla kände på varandra och då menar jag alla överallt....

Blev inget mer än så men en dröm jag har är att få göra om samma sak nu men fortsätta hela vägen.... Kanske på bara tre eller gärna fyra...

• Anonym (L)

Precis som den första personen skrev så saknas flera svarsalternativ. Kanske du gjorde det med flit för att du är homofob mot män?

Gör om, gör rätt!

• Anonym (Viggo)

Jag är hetero men har återkommande chatsex med en anonym man. Vi fantiserar tillsammans om att vi är med samma kvinna, att han ligger med min fru och jag med hans. Även att vi smeker varandra, slickar och suger.

Vi skriver i en chatt och har haft telefonsex några gånger.

Nu vill han att vi ska träffas irl, titta på porrfilm tillsammans. Var och en ska runka sig själv och sen får vi se vad som händer. Jag är frestad och samtidigt rädd att det ska bli riktigt, riktigt dåligt. En del fantasier ska man bejaka, andra ska vara kvar i garderoben, tror jag.

Synpunkter på det?

• Litenmenhård

Vill man testa med samma kön så är det bara att köra på. Jag som kille kan tycka det är hett om man har sex med en annan kille, likadant som jag tycker det är hett att ha sex med en tjej. Gärna både och samtidigt, men så klart, det ska ju finnas kemi, sen är det bara nyttigt att fantisera och vissa fantasier ska man absolut leva ut!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
Svar på tråden Tjejer med tjejer, killar med killar