• Anonym (Nytvättad Volvo)

Hur länge pågår din orgasm?

Ja...efter helgens sexlekar så har jag undrat lite över det här med orgasmer. Därför startar jag tre parallella trådar för att penetrera (!?) frågan.

När du får orgasm under sex med en partner - hur länge pågår orgasmen i regel?

Kan vara intressant att jämföra mellan könen också här. Själv upplever jag att min orgasm är som en nysning jämfört med min kvinnas orgasm. I längd såväl som omfattning och intensitet. 

Hur är det med dig och er?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge pågår din orgasm?
  • Anonym (3-5)

3-5 sekunder. Det genomsnittliga 8 sammandragningarna och enbart av yttre stimulans iom att kvinnor inte kan få orgasm av penetrerande sex.

• Anonym (Fisken)

Oftast 20-30 sekunder men jag kan ibland få orgasmer som varar uppemot 2 minuter. 

Anonym (3-5) skrev 2020-09-28 09:41:37 följande:
    3-5 sekunder. Det genomsnittliga 8 sammandragningarna och enbart av yttre stimulans iom att kvinnor inte kan få orgasm av penetrerande sex.
    Det är en lögn. En del kvinnor kan inte få vaginala orgasmer men en del kan det. Jag är en av kvinnorna som kan få vaginala orgasmer och vid rätt tillfälle många och multipla. Dock är det alltid ett bra förarbete först och ett antal klitorisorgasmer först och sen kan jag börja komma vaginalt. Jag kan även få orgasm utan att underlivet beror alls, t.ex. genom bröststimulans på rätt sätt. Jag har tom fått orgasm när jag sugit av en kille... 
  • Anonym (sådär)
    Anonym (3-5) skrev 2020-09-28 09:41:37 följande:

Jaha så nu ska du kläcka ur dig dina generaliseringar om alla kvinnor som helt baserar sig på dig själv även i denna tråd.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Fisken) skrev 2020-09-28 16:40:47 följande:

Oftast 20-30 sekunder men jag kan ibland få orgasmer som varar uppemot 2 minuter. 

Det är en lögn. En del kvinnor kan inte få vaginala orgasmer men en del kan det. Jag är en av kvinnorna som kan få vaginala orgasmer och vid rätt tillfälle många och multipla. Dock är det alltid ett bra förarbete först och ett antal klitorisorgasmer först och sen kan jag börja komma vaginalt. Jag kan även få orgasm utan att underlivet beror alls, t.ex. genom bröststimulans på rätt sätt. Jag har tom fått orgasm när jag sugit av en kille... 
    Hon verkar köra med det i alla trådar om sex, jag tippar på att hon har komplex för sin egen oförmåga och måste därför försöka få det att framstå som att alla kvinnor är som hon.
  • theotherone

Jag kommer nog ganska länge för att vara man, 25 - 30 sekunder. Sprutar ungefär halva tiden, sedan fortsätter sammandragningarna ett bra tag efteråt trots att sperman är "slut".

Det är skönt att komma! Skrattande

Svar på tråden Hur länge pågår din orgasm?