• ssangiss

Vilket pris kan jag sälja för?

Snälla, behöver hjälp med en grej!

Jag har en Samsung Blu Ray spelare typ BD-J4500R som jag vill sälja. Men jag har ingen aning om vilket pris jag ska sätta på den! Kan någon hjälpa mig att sätta ett rimligt pris på den tack!

• Svar på tråden Vilket pris kan jag sälja för?
  • Kjell2
    ssangiss skrev 2020-09-27 12:11:08 följande:

Snälla, behöver hjälp med en grej!

Jag har en Samsung Blu Ray spelare typ BD-J4500R som jag vill sälja. Men jag har ingen aning om vilket pris jag ska sätta på den! Kan någon hjälpa mig att sätta ett rimligt pris på den tack!

Kolla runt lite på säljsiter som Blocket och Tradera.
  • ssangiss
    Kjell2 skrev 2020-09-27 12:27:23 följande:

Kolla runt lite på säljsiter som Blocket och Tradera.

Har kollat överallt men på de flesta sidor står det inget pris för den varan finns inte kvar längre och på Tradera är den värd 999kr men det känns mycket och gör mig inte ett dugg klokare på vilket pris jag ska sätta.
  • Kosmos

Hittar ingen såld på Tradera men andra Samsung blu ray-spelar som går för mellan 100-600kr beroende på modell. På Ebay går Samsung Blu Ray BD-J4500R du har för allt mellan 150kr till 800-900kr. Det stora spannet beror givetvis på skicket.

Är den i mint condition kan du få 900 kr för den annars säg runt 300-400 kr.
    Jag skulle prova och lägga ut den på Tradera med ett utrop på 100kr och sen  hoppas på 5-6 bud.

• ssangiss
    Kosmos skrev 2020-09-27 12:37:21 följande:

Hittar ingen såld på Tradera men andra Samsung blu ray-spelar som går för mellan 100-600kr beroende på modell. På Ebay går Samsung Blu Ray BD-J4500R du har för allt mellan 150kr till 800-900kr. Det stora spannet beror givetvis på skicket.

Är den i mint condition kan du få 900 kr för den annars säg runt 300-400 kr.

Jag skulle prova och lägga ut den på Tradera med ett utrop på 100kr och sen  hoppas på 5-6 bud.

Jag tänkte lägga ut den till försäljning på Facebook. Den är i bra skick då den knappt är använd.
  • Anonym (Florence)

Du får en sprillans ny dvd-blueray spelare av bättre märke för 400-500 kr så jag skulle inte sätta mer än max 200-300 kr. (Om inte denna just är av någon speciell limited extra extra edition eller så förstås).

Svar på tråden Vilket pris kan jag sälja för?