Vet du om din partners sexuella fantasier?
Vet du om din partners fantasier? Hur öppna är ni hemma om era fantasier?
Vet du om din partners fantasier? Hur öppna är ni hemma om era fantasier?
Y E S !
Jag tror att både jag och han hade svarat: Rätt många- men inte alla.
Jag tror att både jag och han hade svarat: Rätt många- men inte alla.
Jag stoppade där han blev rädd.
Jag vet om sambons och sambons om mina.
Vi har pratat en del om våra fantasier, mest om de vi delar men jag vet att jag döljer några och misstänker att hon döljer några med. I vissa fall kan den enes fantasi ha triggat den andras fantasi så det är svårt att veta vad som är hennes egna fantasi och vad hon bara spelar med för att jag tänder på det, i sexsnacket alltså vi gör självklart inget som inte båda är med på!
Det saknas ett alternativ: Jag vet inte, för hon vill inte berätta. Hon accepterar att jag berättar, "bara det inte blir för ofta". Tror hon tänder ändå, på mina fantasier.
Hon vet om många men kanske inte riktigt alla fantasier jag har. De flesta men inte alla, än.
Jag vet om några av hennes fantasier, säkert inte alla dock!
Man.
Svarade:
nej, jag vet inte det. Vi pratar inte om det hemma
Kommentar: Ja, tyvärr är det så... Hon vill inte prata... och jag har därför inte sagt så mycket. Hoppas dock kunna lyckas lirka upp nån öppning på sikt...)-;
Vi har pratat en del om våra fantasier, mest om de vi delar men jag vet att jag döljer några och misstänker att hon döljer några med. I vissa fall kan den enes fantasi ha triggat den andras fantasi så det är svårt att veta vad som är hennes egna fantasi och vad hon bara spelar med för att jag tänder på det, i sexsnacket alltså vi gör självklart inget som inte båda är med på!