• Anonym (Fantasi)

Vet du om din partners sexuella fantasier?

Vet du om din partners fantasier? Hur öppna är ni hemma om era fantasier?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vet du om din partners sexuella fantasier?
  • Anonym (fabulous)

Jag tror att både jag och han hade svarat: Rätt många- men inte alla.

• enable007
    Anonym (fabulous) skrev 2020-09-25 21:05:13 följande:

Jag tror att både jag och han hade svarat: Rätt många- men inte alla.

Vad är det han inte vet om dig ?
  • Anonym (fabulous)
    enable007 skrev 2020-09-25 22:15:43 följande:
    Vad är det han inte vet om dig ?
    Jag stoppade där han blev rädd.
  • enable007
    Anonym (fabulous) skrev 2020-09-25 22:31:15 följande:

Jag stoppade där han blev rädd.

Hmmm nyfiken är jag !
  • Anonym (Kvinna - ja)

Jag vet om sambons och sambons om mina.

• Snutten10

Vi har pratat en del om våra fantasier, mest om de vi delar men jag vet att jag döljer några och misstänker att hon döljer några med. I vissa fall kan den enes fantasi ha triggat den andras fantasi så det är svårt att veta vad som är hennes egna fantasi och vad hon bara spelar med för att jag tänder på det, i sexsnacket alltså vi gör självklart inget som inte båda är med på!

• KimLinnefeldt

Det saknas ett alternativ: Jag vet inte, för hon vill inte berätta. Hon accepterar att jag berättar, "bara det inte blir för ofta". Tror hon tänder ändå, på mina fantasier.

• Nipus81

Hon vet om många men kanske inte riktigt alla fantasier jag har. De flesta men inte alla, än.

Jag vet om några av hennes fantasier, säkert inte alla dock!

• Anonym (Man 52 år)

Man.

Svarade:

nej, jag vet inte det. Vi pratar inte om det hemma

Kommentar: Ja, tyvärr är det så... Hon vill inte prata... och jag har därför inte sagt så mycket. Hoppas dock kunna lyckas lirka upp nån öppning på sikt...)-;

• Anonym (Imagination)
    Snutten10 skrev 2020-10-12 10:48:47 följande:

Vi har pratat en del om våra fantasier, mest om de vi delar men jag vet att jag döljer några och misstänker att hon döljer några med. I vissa fall kan den enes fantasi ha triggat den andras fantasi så det är svårt att veta vad som är hennes egna fantasi och vad hon bara spelar med för att jag tänder på det, i sexsnacket alltså vi gör självklart inget som inte båda är med på!

Typ så där är det hos oss oxå! Vi växlar frikostigt våra erotiska fantasier innan vi flyger på varandra och har sex. I vissa fall kan det vara som hos er att att den enes fantasi eggar något i den andras fantasi så att det sker en överlappning. Blir till en gemensam imagination. Ofta praktiserar vi våra tankar och önskemål om sex om båda vill samma grej liksom.
Svar på tråden Vet du om din partners sexuella fantasier?