Hur bra och naturtrogen är en bra dildo?
Hur äkta i känsla är en naturtrogen dildo i känsla egentligen? Hur ofta använder du den?
Hur äkta i känsla är en naturtrogen dildo i känsla egentligen? Hur ofta använder du den?
Köp en och prova!
Den kan vara jättebra utan att vara eller kännas det minsta naturtrogen.
Dildos vibrerar ju i olika hastigheter, det gör inte en kuk.... så det är ju helt olika funktion. Går inte riktigt att jämföra tycker jag.
Kille, använder en som heter Nature Boy. Stort ollon. Jag gillar den.
Har bara sugit av killar, så jag vet inte hur den skiljer sig mot en riktig kuk, när man har analsex.
Dildos vibrerar ju i olika hastigheter, det gör inte en kuk.... så det är ju helt olika funktion. Går inte riktigt att jämföra tycker jag.
Riktigt äkta och ibland bättre än the real deal...men det kostar en hel del pengar om man ska ha en sådan. Vixen är ett favvomärke, 2000 kr kan det kosta
Saknade alternativet: Har provat, går inte att jämföra med äkta vara och är inte intresserad av att använda
Jag föredrar icke naturtrogna dildosar. De är skönare enligt mig... och snyggare. Vill jag ha en kuks känsla så kontaktar jag en kk och får äkta vara ;)
Så tycker jag :)
Väljer ANNAT: de flesta dildos på marknaden är bättre än en kuk.
Kuken kan in ut, en dildo kan stimulera så väl klitoris som g-punkt.
Jag väljer ofta dildon framför sex med min partner. Alt dildon i fitta så får min sambo köra i andra hålet (enbart hans njutning dock och jag gör det för husfriden).