HJÄLP! För tidigt?
Hej!
Jag har sedan tidigare fyra barn 14,12,9 och 7 år. Med andra ord längesen jag var gravid.
Har haft p-stav som egentligen skulle bytas ut i våras. På grund av corona har det inte blivit av och vi har använt kondom istället. Vid ett tillfälle hade vi ingen och det blev oskyddat.
Nu till min fråga. Jag har väldigt länge haft extremt oregelbunden mens och har ingen hållbar cykel att förhålla mig till. Senaste mensens första dag var 25/8. Vi hade oskyddat sex natten mellan 5-6/9. På kvällen Tisdagen den 8/9 fick jag samma känsla som jag fått mina två senaste graviditeter när ägget fäste. En stark smärta och sedan molande värk. Jag har därefter ömma bröst, extrem klåda på främst rygg och armar, nästäppa, svullen mage och en konstig känsla i magen.
Testade med CB eftermiddag 14/9 - Negativt. Testade idag 16/9 med testlagrets testa tidigt med morgonurin - negativt.
Kan det vara för tidigt att testa och jag ändå är gravid? vet inte vad jag ska tro. Känner mig gravid, men kanske för att jag intalar mig att jag är det.
Tankar från er?