Varför vill han inte?
Jag och min sambo har varit tillsammans sen vi var 17, nu är vi 22. Den senaste tiden, ca 6 månader, har vi haft mindre och sämre sex. Och jag anser att det tär på förhållandet. Det känns som att jag försökt allt för att få honom att dels vilja ha sex med mig samt att han ska vilja ge mig njutning (något som han alltid varit väldigt mån om tidigare)
Jag har provat prata om sex och förklara mina mest kinky fantasier, köpt leksaker och stämninghöjare, försökt förföra honom genom att exempelvis gå naken hemma, vara utan underkläder bland folk (för att han sagt det är sexigt),ta på honom, hångla upp honom samt hans...
Men nu har vi kommit till den punkten att jag inte orkar försöka mer (då jag bara känner mig dålig och extremt osexig, när jag försöker och försöker men inget händer) vi har kommit överens om att han ska ta initiativ, med det gör han inte.
Har någon något förslag om vad jag kan göra? För ett förhållande med dåligt sex är inget jag vill ha!
Och om det är någon som identifierar sig till min sambos situation kan ni förklara varför ni inte vill ha sex?