Gravtest är starkt men ökar inte
Som rubriken låter är jag gravid och orolig för missfall/ma. Jag är i vecka 6+4 och tog ett gravtest i onsdags på bim+15 då jag gjorde det med dottern bara för att se hur det ökar. Detta test var då starkt men hade inte ökat sen typ kring bim. Med dottern så var teststrecket starkare än kontrollstrecket vid det laget. Dock var det med graviditetskollens tester.
Idag tog jag ett till test för att se så testet i alla fall inte blir svagare och det hade det inte. Däremot lika starkt som i onsdags. Nu till frågan. Behöver jag oroa mig för typ MA och att graviditeten har avstannat? (har varit med om det förr, dock visade det sig inte på tester då det skedde senare). Eller kan det vara så att just denna uppsättning av testlagret som jag fått inte blir starkare. Teststrecket kommer före kontrollstrecket när jag doppar det så det är ju som sagt starkt men är ?van? att det ska bli starkare än kontrollstrecket. Ska på VUL på onsdag just pga tidigare MA men har så dåligt tålamod att vänta tills dess.. vad är era erfarenheter? Bild på dagens test.