Stress/ångest?????
Hej skqpar en ny tråd pga av att jag imte vet vart jag sla skriv!
18 år gammal!!!!
Nu till mina funderingar och tankar så skulle jag vilja att nån kan svara på.
Jag har för 2 månader blivit mamma till en underbar liten prinsessa,de var en lite kompliserad förlossningen men det gick bra, när jag komm hem så började jag stört blöda hemma vilket skrämandes och fick åxa ambulans.sendess har jag varit orolig att jag ska förblöda igen villket jag vet imte kommer hända men kunmde inte låta bli tankarna kring det.
Nu så har jag lixom inte kunnat återhämtat mig pha av mina konstiga symtom som jag har fått jag har liksom fått konstiga lukt och smak sinne ex kolla smakar som siggaret o kolla samma med tandkräm o choklad smakar inte som innan ,jag vet inte va det kan vara är så orolig har de senaste 3 veckorna känt nån slags huvudvärk inte nån vanig huveväeken e med på vänster sida o kan vara på båda upp till tinningarna och har käntn nån yrsel ostadigt,,,då började jag googla symtomen vilket jag inte borde o då kom HJÄRNTUMÖR UP,!!!!!!!! Jag ka. Inte släpppa tankarna kring det är så himla oroliggg.Ska även tillägga att jag kan få hjärtinfarkt symtom är så himla oroligggh kan inte gädjas åt min 2 månad bebis ???????? hoppas nån ksn svara