• Anonym (Angie)

Brun trådig flytning efter MF? Ägglossning?

Min blödning började den 18:e med bruna flytningar som slutade med klumpar tyvärr. Fredag-lördag kom med klumpar sen försvann allt. Fick lite bruna flytningar då o då, idag har jag ljusa bruna men väldigt trådiga, påminner mig om ägglossning. Men när jag tar äl test så är den positiv, men även gravtestet så det kanske inte räknas... gravtestet är fortvarande starkt (normalt?) efter en vecka.. på vul kunde de inte se om det var tidig missfall eller graviditet men gravtestet blev neg men alla hemmatester är starka. Hjälp mig snälla. Detta är mitt första MF och jag har ingen att prata med direkt om detta

• Svar på tråden Brun trådig flytning efter MF? Ägglossning?
  • Anonym (Prästkrage)

Beklagar! Men har det varit rött, färskt blod också? Ihop med klumparna? Är du säker på att det var ett missfall? 

• Anonym (Angie)
    Anonym (Prästkrage) skrev 2020-08-28 20:02:03 följande:

Beklagar! Men har det varit rött, färskt blod också? Ihop med klumparna? Är du säker på att det var ett missfall? 

Der var först 3-4 dagar med sparsam brun flytning, sen 2 dagar med rött, lite mer och med klumpar. Hade dock bara troskydd. Mitt äl test idag är så stark att den är nästan svart röd och gravtestet starkt. Förstår ingenting
  • Anonym (Prästkrage)
    Anonym (Angie) skrev 2020-08-28 22:03:26 följande:
    Der var först 3-4 dagar med sparsam brun flytning, sen 2 dagar med rött, lite mer och med klumpar. Hade dock bara troskydd. Mitt äl test idag är så stark att den är nästan svart röd och gravtestet starkt. Förstår ingenting
    Jag tycker inte det låter som ett missfall ändå. Man blöder ju oftast mycket mer. Men såklart finns det dom som blöder lite också, på samma sätt som det finns dom som blöder mängder utan att få missfall. 
Svar på tråden Brun trådig flytning efter MF? Ägglossning?