• Anonym (Lisa)

    Kommer enbart av analsex

    Älskar verkligen analsex och kommer lätt av det. Både med fingrar och kuk. Kan inte komma vaginalt eller via klitoris.. vilket är konstigt då typ alla tjejer verkar ha väldigt känsliga klitoris... kan komma via klitoris om jag är väldigt kåt och inte kommit på flera veckor... men det är svårt att komma dit.. att komma vaginalt har jag aldrig nånsin lyckats med... verkar vara omöjligt. Men analt går lätt och det är sjukt skönt. Kan göra lite ont vid öppningen i början men sen blir de skönt och behövs rejält med glidmedel.. nån annan tjej som känner igen sig? Eller kille? Som upplevt detta med nån brud? Känns inte kul då alla killar verkar tro att man fejkar analt och många har svårt att tro att man kommer av analt fast man gör det. Många tjejkompisar tror också att jag driver fast jag inte gör de .... alla säger ju att g-punken sitter i slidan, men känner ingen g-punkt eller nåt skönt område...

  • Svar på tråden Kommer enbart av analsex
  • Anonym (Jag med)

    Jag känner igen mig! Eller nästan, för jag kan komma på andra sätt också, men det lättaste är definitivt analt och det ger i särklass starkaste orgasmen. Andra orgasmer blir också mycket starkare om jag samtidigt har fingrar eller något annat i rumpan.

    Däremot är det för mig ännu viktigare vid analsex att killen är riktigt bra och att kuken är bra storlek och form. Hade ett förhållande ett antal år med en kille som var otroligt bra i sängen, medan andra ofta blir för tafatta eller för ivriga när det kommer till analt. Eftersom det är en tunn gräns mellan smärta och njutning så krävs det att killen (eller tjejen för den delen) är uppmärksam, känner av en och klarar av att ha närvaro och kontroll nog även i kåtaste stunderna. Kanske just därför som orgasmerna blir så otroligt bra?

  • Anonym (Man)

    Jag hade ett ex som var så. Hon kunde dock inte riktigt komma av att jag bara knullade henne analt, men rörde hon klittan kunde det gå på 10-20 sekunder.


    Ingen av oss var speciellt intresserade av det först, men hon envisades med att testa och sen var hon helt fast i det. Jag föredrar fortfarande fittan, tycker det är skönare. men klart hon fick som hon ville!

  • Anonym (Theådåra)

    Analt ät bäst viseligen kommer jag på andra sätt

  • Anonym (kapten)
    Anonym (Man) skrev 2020-08-23 21:29:26 följande:

    Jag hade ett ex som var så. Hon kunde dock inte riktigt komma av att jag bara knullade henne analt, men rörde hon klittan kunde det gå på 10-20 sekunder.


    Ingen av oss var speciellt intresserade av det först, men hon envisades med att testa och sen var hon helt fast i det. Jag föredrar fortfarande fittan, tycker det är skönare. men klart hon fick som hon ville!


    Hehe ,låter som att vi har samma ex 
  • DaddyCool69

    Fan vad skönt för dig. Inte många som lyckad med att komma på det sättet. Har du blivit skickad av någon som är bra på det?

  • Anonym (Åsa)

    Kan till viss del instämma! Jag kan få orgasm på andra sätt också, men den orgasm man får vid analsex är av en helt annan kaliber, det är som en urkraft som kommer från djupet! Helt galet skönt! Tungan uteGlad

  • Lillkillen
    Anonym (Åsa) skrev 2020-08-24 14:59:38 följande:

    Kan till viss del instämma! Jag kan få orgasm på andra sätt också, men den orgasm man får vid analsex är av en helt annan kaliber, det är som en urkraft som kommer från djupet! Helt galet skönt! 


    Jag var tillsammans med en Åsa,, hon påstod att hon hade en g-punkt i analen , typ en extra clitoris,, hon fick också helt galet kraftiga orgasmer av just analsexet!

    Därför föredrog hon analsex före vaginalt sex.
Svar på tråden Kommer enbart av analsex