En fråga till män
Hur mycket tilllåter du din kvinna få bestämma över och ha ett eget ansvar för, bortsett från sådana uppgifter som "golvet" och barn?
Jag tänker mer på i livet utanför hemmet.
Hur mycket tilllåter du din kvinna få bestämma över och ha ett eget ansvar för, bortsett från sådana uppgifter som "golvet" och barn?
Tillåter? Konstigt ord. Hon är sin egen och gör va fan hon vill.
Hur mycket tilllåter din mamma dej få bestämma över och ha ett eget ansvar för, bortsett från sådana uppgifter som "öppna webbläsare" och tjura på forum?
Jag tänker mer på i livet utanför internet.
Tillåter? Konstigt ord. Hon är sin egen och gör va fan hon vill.
Låter som att TS är hårt hållen av sin egen man?
Saker i hemmet bestämmer vi om tillsammans.
Saker utanför hemmet som angår henne, bestämmer hon naturligtvis själv över. Om hon vill, frågar hon mig om råd, precis som jag kan rådfråga henne beträffande något som mer angår mig.
Som andra har sagt: konstig frågeställning. Det skulle aldrig falla mig in att jag skulle bestämma över det som rör henne. Varför skulle jag ens vara intresserad av att göra det?
Förstår inte frågan. En vuxen människa är myndig, vare sig det är kvinna eller man.
Att kvinnor inte är tillåtna att göra vissa saker känns som något som (tyvärr) hör hemma i mellanöstern.
Ni fattar väl att TS bara skriver så för att få reaktioner. TS har inte skrivit mer i tråden.