Har du fejkat en orgasm ? (endast för kvinnor, tack
Jag har gjort det, nu undrar jag hur vanligt det är eller om jag är ensam om det.
Kommentera gärna !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-08-12 22:38
Berätta gärna varför du fejkar.
Jag har gjort det, nu undrar jag hur vanligt det är eller om jag är ensam om det.
Kommentera gärna !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-08-12 22:38
Berätta gärna varför du fejkar.
Jag tryckte i ofta men det blev fel?
Jag har nämligen haft en partner som inte krävde mindre än att jag också skulle komma så det blev ett jävla stressmoment. Seriöst hur attraktivt är det på en skala? Så många gånger fejkade jag för att han skulle va nöjd. Dock inte jag men det var omöjligt med hans sätt.
Det handlade helt om hans manlighet och när jag sen träffade en man som gav mg en helt annan närvaro och kärlek utan krav så kom orgasmen utan problem. Så för mig har det handlat om vem jag är tillsammans med helt enkelt..
Nej, det har jag aldrig ens övervägt att göra. Det jag vill ha ut av sex, ser jag till att skaffa mig.
Det har hänt, ffa i ungdomen men även i mogen ålder. Det händer när man inser att man aldrig någonsin kommer att få orgasm med den här mannen, hur man än tar initiativ, visar och förklarar så kör de sitt eget race. Då fejkar man för att få ett slut på eländet och inser att man har kysst (ännu) en groda.
Ja fejkar hela tiden. Brukar knipa o slappna av i fittan så killen tror det är sammandragningarna , sen andas jag tyngre och låter mer för att han ska tro de :) han går på det varje gång tack o lov.. skäms över att inte kunna komma via samlag så därför låtsas jag så han ska tro jag är normal osv
Ja fejkar hela tiden. Brukar knipa o slappna av i fittan så killen tror det är sammandragningarna , sen andas jag tyngre och låter mer för att han ska tro de :) han går på det varje gång tack o lov.. skäms över att inte kunna komma via samlag så därför låtsas jag så han ska tro jag är normal osv
Det skulle aldrig falla mig in. Det finns ingen anledning att fejka, då kan ju ens partner inte lära sig göra det som är skönare heller.
När jag var yngre så hände det, för både jag och killarna var väl så pass oerfarna så att det helt enkelt inte fungerade för mig, tills jag insåg att jag inte kan få orgasmer av "in och ut", men av att man smeker klitoris och brösten samtidigt.
När jag senare hamnade i mer långsiktiga relationer fick jag lära killarna hur jag funkar, vilket tack och lov har fungerat. I de långa relationer jag haft, har jag alltid haft ett bra samliv tack vare att de männen jag valt varit lyhörda och fattat. (ibland läser man här inne om kvinnor som inte får orgasm och där männen inte "orkar" göra det kvinnan säger behövs för det "är så jobbigt", och tyvärr ännu värre - en del män begriper helt enkelt inte att kvinnor kan vara så olika: "vadå - min förra tjej kom bara av att jag stack in snorren").
I början av relationer har det alltid tagit ett antal samlag innan jag kommit. Då har det ibland hänt att jag fejkat för att jag gärna ville fortsätta träffa just den killen och få en relation. Men utifrån det jag skrev ovan så löste det sig efter ett tag. Jag har inte alltid direkt fejkat heller, men mest bara inte sagt att det inte hände nåt för mig. Då har de flesta killar utgått från att jag tyckte det var lika bra som de tyckte. Men ju äldre jag blev så tuffade jag till mig och sa som det var. Det har definitivt lönat sig och jag ser det som att de männen lärde sig ett och annat om kvinnor, tack vare att jag varit ärlig och visat dem vad de skulle göra.
Fejkar också jämt... har gjort i alla förhållanden. Kommer inte kunna komma vid samlag och de flesta verkar vilja ha det som avslut på själva akten
Varför inte stimulera klitoris istället för att fejka? De flesta kommer ju inte av enbart samlag utan behöver även klitorisstimulans. Jag tycker att kombinationen är oslagbar.
Skulle aldrig fejka, det ger ju inte mig något.
Om det vore så enkelt. Bara pilla lite på klirrande tills man kommer. Alla kommer inte så lätt som du. För mig får det inte knullas för hårt, då tappar jag känseln, även på klitoris.
Är kuken för stor tänjs jag ut för mycket och kan inte krama om vilket också tar bort känslan totalt.
Lägg därtill rädsla för att vara för tråkig för att jag behöver cirka 10 minuters monotont knullande i samma position för att få orgasm vid samlag samt stressen att killen inte kan hålla sig och kommer för snabbt och orgasmen uteblir, trots bra förutsättningar.
Det är inte så himla lätt för alla kvinnor, se utanför din egen vy.