• Anonym (nyfiken 45)

Har du en sexleksak ? (ladies only)

Jag undrar hur egentligen vanligt det är med sexleksaker bland er tjejer. Det har snackas mycket om det i mina kretsar hur mycket bättre allt blir med sånt. För egen del har jag aldrig saknat det, men jag vet inte ... Vad tycker ni ? tipsa varandra !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-08-14 10:09
    Berätta gärna om du har nån favorit

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du en sexleksak ? (ladies only)
  • Anonym (Kåt singel-tjej)

Favoriten är en så kallad Rabbit!

• Mandel

Har flera, men gillar äkta vara bäst.
    Tycker ingen av de jag har provat har varit bra.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Nimzay

Röstade Nej, aldrig i livet även om jag visserligen inte är så anti, men äger ingen och känner igen längtan efter eller behov av att skaffa nån heller.

• Anonym (nyfiken 45)
    Nimzay skrev 2020-08-12 15:59:52 följande:

Röstade Nej, aldrig i livet även om jag visserligen inte är så anti, men äger ingen och känner igen längtan efter eller behov av att skaffa nån heller.

Respekt, det passar inte alla. Brukar du onanera ?
  • Anonym (Fia)

Har aldrig intresserat mig men fick en massagestav av min man i födelsedagspresent för några år sedan. Provade den några gånger men det var inget för mig. Äkta vara är oslagbart och vid onani föredrar jag mina fingrar.

• Anonym (Micke)

En rejäl dildo. Fast min fru blev sur då hon hittade den.

• Anonym (Kvinna 40+)

Ja, jag har flera.. hur överlever man annars som singel? Nu har jag träffat en man o vi kan pga barn o distans inte ses så ofta o då har mina we-vibes kommit till nytta medan vi sexchattar. Underbart.

Aldrig testat analt, men nyfiken. Några tips på bra leksaker för det?

• Anonym (Missie)

Har haft flera genom åren men just nu ingen fungerande.

Har tänkt köpa en ny länge men det har bara inte blivit av, jag har äkta vara i hemmet liksom så det är inget akut behov.

• Anonym (Missie)

Fast äsch, jag läser bara in dildo i ordet nu och det blir inte korrekt.

Vi har snygga rep för bondage, ett antal piskor i olika material, ridspö, många par nipple clamps, body harness, olika bojor, kragar, masker, jag har nog ett dussin korsetter i allt från PVC till sidenbrokad och sen annat speciallingerie osv.

Men det räknar jag som standardutrustning. Flört

Svar på tråden Har du en sexleksak ? (ladies only)