• Imsevimsemamma

Någon som kan se kön enligt nub och skallteorin?

Hej!

Någon som kan tänkas se om det är en pojke eller flicka enligt Nub eller skallteorin? :)

Jag var på kub idag och enligt sista mens så skulle jag vara i 13+6 idag men blev bakåtflyttad till 12+5, om det har betydelse :)

• Svar på tråden Någon som kan se kön enligt nub och skallteorin?
  • viseversa

flicka enligt nubb. Omöjligt att se skallen då det är väldigt oskarpa dåliga bilder. 

• Imsevimsemamma
    viseversa skrev 2020-08-06 19:18:14 följande:

flicka enligt nubb. Omöjligt att se skallen då det är väldigt oskarpa dåliga bilder. 

Tack för ditt svar! Jag har en annan bild som kanske är lite bättre?

• viseversa
    Imsevimsemamma skrev 2020-08-06 19:38:03 följande:
    Tack för ditt svar! Jag har en annan bild som kanske är lite bättre?
    tyvärr måste vara en skarp bild i profil. Denna är fin men tagen lite från sidan när bebisen vänder sig bortåt. 
  • Imsevimsemamma
    viseversa skrev 2020-08-06 19:40:48 följande:

tyvärr måste vara en skarp bild i profil. Denna är fin men tagen lite från sidan när bebisen vänder sig bortåt. 

Jahaa, då förstår jag! Tack så mycket för ditt svar :)
  • viseversa
    Imsevimsemamma skrev 2020-08-06 19:43:12 följande:
    Jahaa, då förstår jag! Tack så mycket för ditt svar :)
    skallteorin kollar man på pannans form så då måste man se en bild med en tydlig panna. Dock ska man ju inte mlita på nub och skallteori ts men såklart kul att spåna. 
  • Imsevimsemamma
    viseversa skrev 2020-08-06 20:20:40 följande:

skallteorin kollar man på pannans form så då måste man se en bild med en tydlig panna. Dock ska man ju inte mlita på nub och skallteori ts men såklart kul att spåna. 

Nej, såklart inte men det är roligt att gissa lite. Vi har tre pojkar, varav den sista killen kom förra året och har nu blivit oplanerat gravida. Min magkänsla lutar åt att det är en flicka denna gången :)
  • viseversa
    Imsevimsemamma skrev 2020-08-06 20:28:06 följande:
    Nej, såklart inte men det är roligt att gissa lite. Vi har tre pojkar, varav den sista killen kom förra året och har nu blivit oplanerat gravida. Min magkänsla lutar åt att det är en flicka denna gången :)
    spännande oavsett. Vi har tre av varje. Flicka flicka pojke flicka pojke pojke. Sista var en pojke och då stämde både nubb och skallen i v 12. Och ut kom en liten pojke också. 
Svar på tråden Någon som kan se kön enligt nub och skallteorin?