Hjälp mig med dejtingproblem!
Är en ung kille som har dejtat en tjej ett tag nu. Först lämnade hon mig efter en månads dejtande och hon sa att det berodde på att hon hade känslor för sitt ex fortfarande och att det inte hade någonting med mig att göra. De hade gjort slut för flera månader sen men de hade fortfarande umgåtts mycket efter att det tagit slut. De hade haft sex och umgåtts mycket, sa hon.
Vet att hon hängde en del med nån kille och tror att det var hennes ex, alltså medan vi dejtade.
Nån vecka efter att hon dumpade mig började vi skriva igen och hon skrev att hon ville börja dejta igen. Jag gick med på det och vi skrev intensivt i en vecka innan hon kom hem till mig. Första dagen hon kom till mig, efter att hon förslagit att börja dejta igen, såg jag att hon hade en bakgrundsbild på mobilen som bestod av henne och en kille.. antar att det var hennes ex.
I alla fall, då började vi umgås mer och mer och sen dess har vi dejtat rätt intensivt. Vi har sovit med varandra, umgåtts mycket, kysst varandra, myst tillsammans osv. Vi har även haft sex flera gånger och vi har nu mycket bra sex. Har träffat hennes mamma och hon har träffat mina vänner en gång när vi var på en fest tillsammans.
Är väldigt kär i henne och vill verkligen att vi ska bli tillsammans men jag får känslan att jag känner mer än vad hon gör. Grejen är att jag har tagit upp det här med henne, att jag vill att vi blir tillsammans, men då säger hon bara ?Ja, vi får se när. Kanske om typ två till tre månader?. Det är hennes svar.
Vi har ändå dejtat i några månader.. men ett förhållande verkar inte vara runt hörnet för henne. För typ två veckor sen var hon hos sitt ex och lämnade hans nyckel och hon fick även tillbaka sin egen nyckel. Hon var där i över två timmar, för att bara lämna en nyckel. Jag var mycket orolig och fundersam under den tiden hon var där. Hon skickade även en snap på honom när han låg i sängen och hon låg på andra sidan. Hon har lovat mig att ingenting hände där borta. Hon har lovat mig att hon inte har några romantiska eller sexuella känslor för honom längre.
Har även sett att hon snapar en hel del med två män på snapchat, två män som hon även har berättat för mig att de har skickat nakenbilder till henne och massa snusk förut..
Vad ska jag göra? Vad tycker ni? Känns inte hållbart det här och jag är så kär i henne..