Den absolut bästa ansiktsmasken- askungemask?
Behöver tips på en riktigt bra ansiktsmask (askungemask) sån där som man känner ojojoj när man använt den.
Behöver tips på en riktigt bra ansiktsmask (askungemask) sån där som man känner ojojoj när man använt den.
Kan direkt tipsa om Gratiae, de har en 'gnussa i huden grej' som tar bort döda hudceller, kombinerat med serum och kräm blir man en ny människa!
Tack! Vart köper man den:) tänkte beställa på internet
Jag rekommenderar peter thomas roth pumpkin enzyme mask. Efter den lägger jag på exuviance deep hydration treatment och låter den verka under natten. Dagen efter är huden så nära perfekt man kan komma. Den ser klar och frisk ut.
Tror både finns att köpa på skincity.
Kan direkt tipsa om Gratiae, de har en 'gnussa i huden grej' som tar bort döda hudceller, kombinerat med serum och kräm blir man en ny människa!
Men shit, kollade upp skiten och en liten burk med 50 ml i kostar 399 dollar! Vilken jävla idiot köper denna i tron om att en fucking ansiktsmask skulle vara värd en sån summa????
Men shit, kollade upp skiten och en liten burk med 50 ml i kostar 399 dollar! Vilken jävla idiot köper denna i tron om att en fucking ansiktsmask skulle vara värd en sån summa????
Tack! Vart köper man den:) tänkte beställa på internet
Kan rekommendera Summer Fridays Jet Lag Mask! Finns på Cult Beauty. Helt underbar mask, blev verkligen en game-changer för mig och den är inte så hutlöst dyr. Visst att "man får det man betalar för" men det finns ju också en gräns. Hudvård behöver inte kosta flera tusen kronor för att man ska få vettiga grejer. Sen får man ju också komma ihåg att många gånger betalar man ju för märket och deras marketing. Bara för att något är dyrt behöver inte det betyda att produkten faktiskt är värt så mycket.
399 US dollar är ju 3500 svenska kronor. FÖR 50 MILLILITER!!!!!
50 MILLILITER!!!!
Det finns inget i den burken som är ens i närheten av att vara värt den summan. Det är ju bogus i kvadrat. Kejsarens nya kläder typ.
Folk tror att den måste göra underverk eftersom priset är absurt högt. men om det hade vart sant så skulle ju folk hellre använda denna mask istället för tex botox som ju är ännu dyrare. Visst, huden känns säkert jättelen och mjuk efteråt men det gör den även med vilken billig mask som helst också.
Ungefär som den här Beccas No Pigment Foundation för 36 dollar. Skrattretande!! Kolla upp på tuben.
Folk älskar tydligen att bli bedragna. Att vaggas in i en falskhet och att få göra sig av med sina pengar. Nu fattar jag ju att denna mask är till för the riches, tex kan jag se att den här Jeffrey Star säkert använder den som fotkräm varje kväll och använder 7 burkar i veckan. Men för normalt folk? No fucking way! Jag jobbar alldeles för hårt för mina korvören för att bokstavligen slänga bort dem på vansinnigheter.
Och du tror på riktigt att det är dyra hudvårdsprodukter som har fixat din hud, och inte att du slutat röka och inte längre suger i dig gifter på en daglig basis...?