BF Mars 2021 Göteborg med omnejd
Hej!
Väntar tredje barnet Mars 2021 och tänkte att det vore kul med en mer lokal grupp. Bor i Kungsbacka med min man och mina två söner.
Vore kul att dela erfarenheter och tankar med er!
Hej!
Väntar tredje barnet Mars 2021 och tänkte att det vore kul med en mer lokal grupp. Bor i Kungsbacka med min man och mina två söner.
Vore kul att dela erfarenheter och tankar med er!
Hej!
Väntar andra barnet med bf i mars, bor i Kållered med min son, kommer vara själv eller ja han vill vara med men vi är inte ihop eller bor ihop.
Hej Jadu. Vad spännande med en liten tvåa. Hur gammal är din son? och hur gammal är du?
Hej Jadu. Vad spännande med en liten tvåa. Hur gammal är din son? och hur gammal är du?
kul! själv är jag 35 år. Mina söner sedan innan är 11 och 6, så lite liknande situation här.
Har du funderat på fosterdiagnostik? själv tänkte jag köra på nipt-test privat. litar väl inte riktigt på Kub..
kul! själv är jag 35 år. Mina söner sedan innan är 11 och 6, så lite liknande situation här.
Har du funderat på fosterdiagnostik? själv tänkte jag köra på nipt-test privat. litar väl inte riktigt på Kub..
Hejhej,
Bf i feb 2021, första barnet.
Jag bor också i Kungsbacka, med min man och hund. Är relativt nyinflyttad och känner inte så många i Kungsbacka. Jag jobbar inne i Göteborg.
Jag är lite orolig eftersom alla kurser/information är inställda tillsvidare. Hur vet man saker? Hur träffar man andra nya föräldrar att umgås med?